åårhh hjælp tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

er gået 10 dage over tid, og har de sidste 14 dage døjet med kvalme, træthed, hovedpine, oppustethed, udflåd og smerter i underlivet.. testede for en uge siden, og der var den negativ..

forstår det bare ikke, for jeg føler mig  sååå meget gravid.. især om aftenen kommer der en ubeskrivelig kvalme og svimmelhed, hovedpine.. det er faktisk næsten hver aften jeg må tage smertestillende...

kan jeg være gravid alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Melanie-Marie

jeg ved ikke så meget om det da jeg ikke selv har været gravid endnu, men ville ikke forlade denne tråd uden at efterlade en krammer 

held og lykke

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Melanie-Marie skriver:

jeg ved ikke så meget om det da jeg ikke selv har været gravid endnu, men ville ikke forlade denne tråd uden at efterlade en krammer 

held og lykke

ej hvor er du bare sød det varmede rigtig meget

men jeg nu stadig fingre for at den er der.. ligger ned på sofaen nu, og min mave er vokset synes jeg.. men 2.gangs gravide skulle det osse gå hurtigt med, ellers er det bare fordi jeg er enormt oppustet.. hehe..

men tak igen

Anmeld

26. juni 2011

Caroline86

hvis det er en uge siden du har testet sidst hvad venter du så på?

Du kan sagtens være en af dem der bare ikke kan teste ved forventet mens

Nu skriver du at det er 2. gang? hvornår kunne du teste positiv sidst?

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvis det er en uge siden du har testet sidst hvad venter du så på?

Du kan sagtens være en af dem der bare ikke kan teste ved forventet mens

Nu skriver du at det er 2. gang? hvornår kunne du teste positiv sidst?

sidst kunne jeg teste positiv ca 1 uge efter forventet mens.. men det var kun meget svagt positiv, man kunne lige ane stregen..

og testede jo for en uge siden, og der var den fuldstændig negativ.. tør næsten ikke teste er så bange for at den er negativ

men de symptomer kender jeg altså, og især den kvalme.. puha

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

er gået 10 dage over tid, og har de sidste 14 dage døjet med kvalme, træthed, hovedpine, oppustethed, udflåd og smerter i underlivet.. testede for en uge siden, og der var den negativ..

forstår det bare ikke, for jeg føler mig  sååå meget gravid.. især om aftenen kommer der en ubeskrivelig kvalme og svimmelhed, hovedpine.. det er faktisk næsten hver aften jeg må tage smertestillende...

kan jeg være gravid alligevel

Sagtens

Nogle er bare længe om at danne graviditetshormon.
Så test igen i morgen..og hvis den så stadig er negativ, så vent til næste mens evt. ikke er kommet, test igen eller gå til lægen og få taget en blodprøve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sagtens

Nogle er bare længe om at danne graviditetshormon.
Så test igen i morgen..og hvis den så stadig er negativ, så vent til næste mens evt. ikke er kommet, test igen eller gå til lægen og få taget en blodprøve.

Kærligst
Sussie

ja det kan jo være

jeg må købe en test her en af de nærmeste dage..

hvis jeg er blevet gravid er jeg blevet gravid i første forsøg begge gange.. det er sku godt nok vildt.. hehe..

jeg er nok bare klar til at få børn

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja det kan jo være

jeg må købe en test her en af de nærmeste dage..

hvis jeg er blevet gravid er jeg blevet gravid i første forsøg begge gange.. det er sku godt nok vildt.. hehe..

jeg er nok bare klar til at få børn

Nogle piger har det jo sådan, at manden bare skal tage bukserne af, så er de gravide...både jeg og min den ældste har det sådan

Anmeld

27. juni 2011

Melanie-Marie

Anonym skriver:

ej hvor er du bare sød det varmede rigtig meget

men jeg nu stadig fingre for at den er der.. ligger ned på sofaen nu, og min mave er vokset synes jeg.. men 2.gangs gravide skulle det osse gå hurtigt med, ellers er det bare fordi jeg er enormt oppustet.. hehe..

men tak igen

Så lidt

jamen den er der sikkert, hvis du har været gravid før kan du så ikke mærke om det er sådan nogenlunde det damme som sidst ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.