Nu Negativ test????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej Girls

Jeg testet positiv for nogle dage siden og skulle nu have været 5 uger henne.

Jeg har så haft noget brunligt blødning de sidste par dage og ville lige tage en ny test.

Da jeg havde tisset i beholderen, tabte jeg lortet ned i vasken og måtte så prøve at sætte mig igen, jeg fik klemt en lilel potion ud.

Stak testen ned og ventede 5 min......NEGATIV, jeg er så lige nu, kan det være fordi jeg brugte den sidste tår i mig eller har jeg mon mistet igen?+???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Anonym trådstarter

what do i do now???

Anmeld

26. juni 2011

missbach

Hvis jeg var dig ville jeg tage en ny test i morgen tidlig, og så ikke tabe tisset i vasken.. 

En test viser ikke bare positiv, så tror helt sikkert ikke du skal miste håbet endnu.. 

Håber den stadig er der 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

missbach skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg tage en ny test i morgen tidlig, og så ikke tabe tisset i vasken.. 

En test viser ikke bare positiv, så tror helt sikkert ikke du skal miste håbet endnu.. 

Håber den stadig er der 

Tak jeg håber også, modet er bare mistet nu, må gemme morgentissen i morgen så, til jeg får købt en ny test

Anmeld

26. juni 2011

mamiolvi

Håber da også stadig væk for dig at den er der ... brug morgen urin det er det bedste så tidlig og giv os en up date i morgen

Anmeld

26. juni 2011

Isabella_mor

prøv igen   for at det bare var fordi at der ikke var nok tis

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

Håber da også stadig væk for dig at den er der ... brug morgen urin det er det bedste så tidlig og giv os en up date i morgen

ja det vil jeg prøøve og det skal jeg nok og tak

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

En lille opdate.

Tog en test idag som var mere positiv end den første og den sidste(negative), så har jeg fået en tidlig scaning torsdag  alt er fint

Anmeld

27. juni 2011

FogL

Anonym skriver:

En lille opdate.

Tog en test idag som var mere positiv end den første og den sidste(negative), så har jeg fået en tidlig scaning torsdag  alt er fint

Åh hvor dejligt! Tillykke med det

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Åh hvor dejligt! Tillykke med det

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.