Alcudia på Mallorca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

bullerbassen skriver:

Hvilken selskab kan anbefales at rejse med ??

Vi har snakket om en tur til efteråret med all inkl

Tror Spies er rimelig billige....ihvert fald hvis man sammenligner med Startour.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Violamusensmor

Lyder dejligt! Nede på havnen er der et lille torv helt ned til vandet. DER ligger der en lille Italiensk restaurant som er RIGTIG lækker. Vi spiste andre steder og blev skuffede, men den italienske endte vi med at spise på 3 gange. God ferie, der er dejligt og rigtig børnevenligt

Fie.

Anmeld

26. juni 2011

*Millemus*

Jeg kan ikke anbefale nogle steder da vi også havde all inclusive. Men der er a. 1½ times buskørsel til Alcudia fra lufthavnen. Så husk at tage lidt underholdning med i bussen til børnene

Anmeld

26. juni 2011

bullerbassen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Tror Spies er rimelig billige....ihvert fald hvis man sammenligner med Startour.

ok mange tak ( undskyld jeg bruger din tråd

Vil prøve at undersøge priserne - Er det alle selskaber der kører med all inkl ???

Hilsen den meget uerfarne rejsende

Anmeld

26. juni 2011

Violamusensmor skriver:

Lyder dejligt! Nede på havnen er der et lille torv helt ned til vandet. DER ligger der en lille Italiensk restaurant som er RIGTIG lækker. Vi spiste andre steder og blev skuffede, men den italienske endte vi med at spise på 3 gange. God ferie, der er dejligt og rigtig børnevenligt

Fie.

Tusind tak for info - det noterer jeg lige

Hvordan er det prismæssigt? Er det ligesom Kreta? Nogle der ved det?

Anmeld

26. juni 2011

bullerbassen skriver:

Vil prøve at undersøge priserne - Er det alle selskaber der kører med all inkl ???

Det gør da ikke spor!

Jeg tror de fleste rejseselvskaber kører med all ink., men så vidt jeg husker er det kun på specifikke hoteller. Men ellers så prøv at ring til Spies og undersøg det nærmere

Men jeg er ihvert fald næsten 100% sikker på at Spies er NOGET billigere end Startour.

Anmeld

26. juni 2011

*Millemus* skriver:

Jeg kan ikke anbefale nogle steder da vi også havde all inclusive. Men der er a. 1½ times buskørsel til Alcudia fra lufthavnen. Så husk at tage lidt underholdning med i bussen til børnene

Åhhhh nej....det var dog irriterende med sådan en lang buskørsel. Nå, det bliver noget af en prøvelse med Frederikke

Anmeld

26. juni 2011

GitteC78

bullerbassen skriver:

Nej det er ikke all der har all inklusive. F.eks har Bravo Tours nogle gode lejligheder som ligger tæt på stranden uden mad.

Når man vælger all inklusive er man meget bunden til hotellet, og nogle kommer ikke så meget ud. Jeg foretrækker altid hotel eller lejlighed for så kan man tage ud og smage forskellige slags mad. All inklusive er tit meget sparet og ensformet.

Anmeld

26. juni 2011

GitteC78

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Åhhhh nej....det var dog irriterende med sådan en lang buskørsel. Nå, det bliver noget af en prøvelse med Frederikke

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men du kunne jo have lavet nogle små pakker med forskellige sjove ting, som hun kan bruge tiden på at åbne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.