Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søde og skønne mor har inviteret Mathilde, Frederikke og jeg med til Mallorca en uge. Vi rejser på tirsdag, jubiii!
Vi skal bo i Alcudia... Er der nogle der har været der før, og evt. kan anbefale gode/hyggelige spisesteder o.lign?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Uhh, det er yndlingsby numero uno på Mallorca!! Vi vor altid der når vi er afsted Hele byen er så god og børnevenlig!! Jeg synes ikke wg har oplevet nogle dårlige spisesteder! Go tur!!
Uhh, det er yndlingsby numero uno på Mallorca!! Vi vor altid der når vi er afsted Hele byen er så god og børnevenlig!! Jeg synes ikke wg har oplevet nogle dårlige spisesteder! Go tur!!
Dejligt at høre at stedet også er børnevenligt.... Årh det bliver skønt!
vi har også været der.. lækker lækker strand
Vi har været der to gange og der er bare fantastisk og et skønt sted. Der er så børnevenligt og alle tager hensyn til, at man har små børn med. De har en dejlig børnevenlig strand.
Glæd jer
Ej hvor er det skønt at høre!!
Vi er netop lige kommet hjem fra Kreta i sidste uge, og der var stranden altså desværre ikke noget at råbe hurra for... Men ellers var det en skøn og lækker ferieø!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128