Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Zeus

Så er Cajsa ved at vokse ud af sin 0-13 kg

Vi har ikke selv bil, men den er nødvendig til når vi skal noget, og skal derfor være nogenlunde nem at gå til, og ikke sådan at vi skal hive brugsanvisningen frem hver gang

Nogen der har nogen gode bud på en god, nem og evt bagudvendt (og godkendt selvfølgelig) autostol i 9-18 kg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Noneother

Altså jeg har sådan en Romer king 9-36. -og nu har jeg ikke selv bil (endnu) så den har været lidt rundt omkring efterhånden.

Jeg synes selv at den er supernem at sætte fat / indstille. -Den er så godt nok ikke bagudvendt..

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

jeg vil også sige en römer .. jeg kan nemlig selv finde ud af at sætte vores i bilen (selvom vi selv har bil og den sidder der fast) ,...

men den er SUPERnem ... og nærmest for dummies ...

den er ikke bagudvendt ... men måske det er netop det der gør den er så nem

Anmeld

26. juni 2011

Zeus

Det der isofix.. Er det nemt at finde de der 2 dimser bag sædet de skal sættes fast på?

Anmeld

26. juni 2011

Mi

Jeg vil anbefale en Kiddy infinity pro fra bilka. Den koster omkring 1300kr og vejer ikke særlig meget. Den er super nem at montere og den sikreste i test for et par år siden.

Anmeld

26. juni 2011

Hvem?

Zeus skriver:

Så er Cajsa ved at vokse ud af sin 0-13 kg

Vi har ikke selv bil, men den er nødvendig til når vi skal noget, og skal derfor være nogenlunde nem at gå til, og ikke sådan at vi skal hive brugsanvisningen frem hver gang

Nogen der har nogen gode bud på en god, nem og evt bagudvendt (og godkendt selvfølgelig) autostol i 9-18 kg?

Rømer King Plus er kanon. nem og behagelig og til fornuftig pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.