Maalene ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Kofoed.

Nogen der ved, hvad der er sket med Maalene? Hun har ikke være på siden den 19. og i hendes sidste indlæg, skrev hun, at lægerne ville følge hende lidt tæt, grundet meget vand i kroppen, men hun havde heldigvs ikke noget æggehvide i urinen...

Bliver hel bekymret, har hun udviklet svangerskabforgiftning og blevet sat i fødsel???

Søde Malene, vi savner dig. Hvad sker der med dig og lille pigen ?   

Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Nogen der ved, hvad der er sket med Maalene? Hun har ikke være på siden den 19. og i hendes sidste indlæg, skrev hun, at lægerne ville følge hende lidt tæt, grundet meget vand i kroppen, men hun havde heldigvs ikke noget æggehvide i urinen...

Bliver hel bekymret, har hun udviklet svangerskabforgiftning og blevet sat i fødsel???

Nogen der ved noget?

Årh, puha! Det håber jeg da så sandelig ikke!

Håber meget, at hun bare har været for travl til baby.dk!!  

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Nogen der ved noget?

Jamen hun har da været på her til aften Måske hun bare har travlt? Ellers ville hun da skrive det...

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Hun har på været på her til aften...  Mener at de har lidt meget at se til på arbejdet... Så måske det er det? 

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Årh, puha! Det håber jeg da så sandelig ikke!

Håber meget, at hun bare har været for travl til baby.dk!!  

Det håber jeg også.

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jamen hun har da været på her til aften Måske hun bare har travlt? Ellers ville hun da skrive det...

Jeps, hun var på og skrev til mig, tihi (i min gæstebog), men før det havde hun ikke været på siden d 19

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Hun har på været på her til aften...  Mener at de har lidt meget at se til på arbejdet... Så måske det er det? 

Jep, hun har skrevet i min gæstebog

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jep, hun har skrevet i min gæstebog

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Ihh, hvor er I altså bare søde allesammen

Vi har det rigtig rigtig godt, har bare haft meget overarbejde, men nu er det snart ferie = mere tid til baby

Anmeld

2. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ihh, hvor er I altså bare søde allesammen

Vi har det rigtig rigtig godt, har bare haft meget overarbejde, men nu er det snart ferie = mere tid til baby

Hmm skønt vi snart ser/høre mere til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.