Jeg føler mig som en tumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

december-babyen

Vi var til kønsscanning idag og alt så totalt perfekt ud.

Vi skal have en dreng

Men det som nu gør at jeg føler mig som en tumpe er at jeg var så overbevist om at jeg skulle have en pige at jeg er gået shop amok i pige tøj  Har et kæmpe bjerg af tøj herhjemme nu og har virkelig svært ved at forlige mig med tanken om at det er en dreng

Skal jeg sælge alt tøjet, orker jeg det overhovedt eller skal jeg bare beholde det og gemme det langt væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe kram til at starte med

Hvis j var dig ville jeg bytte det som jeg kunne også evt. gemme resten jeg ville ikke sælge det, da du nok ikke ville kunne få fuld pris på det, selvom at mærket måske stadig sidder i.

Anmeld

26. juni 2011

Fenja09

Først tillykke med den lille dreng  kan godt se, hvis du føler dig lidt mærkelig tilpas når du har været overbevist om at i ventede jer en pige. Personligt ville jeg lige vænne mig til tanken om at det er dreng istedet for en pige og derefter ville jeg nok prøve at sælge tøjet, så jeg kunne købe nyt til bettemanden.

Men du skal selvfølgelig gøre det du har det bedst med!

/Fenja

Anmeld

26. juni 2011

december-babyen

Jeg har købt næsten alt tøjet over nettet men meget af det er helt nyt, meget næsten som nyt og meget lidt er god men brugt.

Dunker mig selv i hovedt nu

Anmeld

26. juni 2011

Baby_girl2011

december-babyen skriver:

Jeg har købt næsten alt tøjet over nettet men meget af det er helt nyt, meget næsten som nyt og meget lidt er god men brugt.

Dunker mig selv i hovedt nu

Hvor kommer du fra ?

For jeg venter en lille pige

Anmeld

26. juni 2011

Worldwide

!

Det er rigtig øv, men en tumpe er du langt fra! Gem det væk, måske kunne det jo være i fik lyst igen om et par år - hvem ved, så får du måske din prinsesse

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

december-babyen skriver:

Vi var til kønsscanning idag og alt så totalt perfekt ud.

Vi skal have en dreng

Men det som nu gør at jeg føler mig som en tumpe er at jeg var så overbevist om at jeg skulle have en pige at jeg er gået shop amok i pige tøj  Har et kæmpe bjerg af tøj herhjemme nu og har virkelig svært ved at forlige mig med tanken om at det er en dreng

Skal jeg sælge alt tøjet, orker jeg det overhovedt eller skal jeg bare beholde det og gemme det langt væk?

Ja sådan kan det gå

Gem dog det sødeste af tøjet væk og selg resten.
Måske er du heldig at få en pige næste gang

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.