Barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

FogL

Hej alle i dejlige damer!

Vi har lidt et dilemma herhjemme.. Jeg har hele tiden sagt, at jeg helst ikke vil vide hvad kønnet på mit barn er, og min søde mand har sagt, at han er ligeglad, bare barnet er sundt og raskt. Men nu er jeg kommet i tvivl, om jeg, når alt kommer til alt, gerne vil vide det.. Også praktisk. Ih altså.

Hvad er jeres erfaringer og holdninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

SussieThyssen

ciepige skriver:

Hej alle i dejlige damer!

Vi har lidt et dilemma herhjemme.. Jeg har hele tiden sagt, at jeg helst ikke vil vide hvad kønnet på mit barn er, og min søde mand har sagt, at han er ligeglad, bare barnet er sundt og raskt. Men nu er jeg kommet i tvivl, om jeg, når alt kommer til alt, gerne vil vide det.. Også praktisk. Ih altså.

Hvad er jeres erfaringer og holdninger?

Tja..jeg kunne få det at vide med mine to første (fik taget fostervandsprøve) Men ville ikke..men med den sidste ville vi nu gerne..og det var også sjovt at vide.
Så det kan du/I jo kun afgøre med jer selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juni 2011

Fenja09

Både kæresten og jeg var meget i tvivl i starten om vi ville vide kønnet, men da vi så nåede til MD scanningen kunne vi ikke dy os og ville gerne have stillet nysgerrigheden - vi har bestemt ikke fortrudt at vi kender kønnet  Synes der er fordele ved begge valg.

/Fenja

Anmeld

26. juni 2011

FogL

Fenja09 skriver:

Både kæresten og jeg var meget i tvivl i starten om vi ville vide kønnet, men da vi så nåede til MD scanningen kunne vi ikke dy os og ville gerne have stillet nysgerrigheden - vi har bestemt ikke fortrudt at vi kender kønnet  Synes der er fordele ved begge valg.

/Fenja

Jamen det er jo lige det - tror heller ikke jeg kan lade være med, at ville vide det, når muligheden er der! 

Anmeld

26. juni 2011

Holbæktrunten

Vi var helt afklarede med at vi ville vide det... Både pga det praktiske, men også for at jeg havde tid til at indtille mig på, hvis det blev en dreng. Havde en ide om at det ville være "nemmere" med en pige først, da jeg trods alt selv kender til en del af de problematikker der er omkring kvindekønnet, og var bange for ikke at kunne være der ligeså meget for en dreng... Mærkeligt måske, men de tanker har jeg heldigvis haft mulighed for at arbejde med, og tror på det nok skal gå, og glæææder mig til at lillemanden kommer ud :0)

Anmeld

26. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har begge gange helt bevist valgt IKKE at vide kønnet og det har vi slet ikke fortrudt

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Vi ville ikke vide kønnet og vi fik købt det hele uden at vide det og det var da helt fantastisk den dag han kom på min mave at jeg var den første der sagde vi har fået en dreng JUBII

Anmeld

26. juni 2011

FogL

B&J skriver:

Vi ville ikke vide kønnet og vi fik købt det hele uden at vide det og det var da helt fantastisk den dag han kom på min mave at jeg var den første der sagde vi har fået en dreng JUBII

Ja, det er jo lige det Det er jo kun starttingene man skal købe neutralt, og synes mange ting går godt til begge køn. Er lidt forvirret endnu, og der er godt nok også lang tid til jeg kan få det af vide, men jeg vil også helst være afklaret med valget. Vil ikke få kønnet af vide, og så være træt af, at den overraskelse ikke var der, når jeg havde født.. Samtidig vil jeg heller ikke være uvids, og være træt af at alt er i neutrale farver  

Hmmmm :p

Anmeld

26. juni 2011

B&J

ciepige skriver:

Ja, det er jo lige det Det er jo kun starttingene man skal købe neutralt, og synes mange ting går godt til begge køn. Er lidt forvirret endnu, og der er godt nok også lang tid til jeg kan få det af vide, men jeg vil også helst være afklaret med valget. Vil ikke få kønnet af vide, og så være træt af, at den overraskelse ikke var der, når jeg havde født.. Samtidig vil jeg heller ikke være uvids, og være træt af at alt er i neutrale farver  

Hmmmm :p

Jaa der er ikke andet for du må ligge hovede i blød og finde ud af hvad der er det rigtige for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.