25+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

jeg kan lige komme til mine fødder endnu så det går lige. men der går nok ikk alt for mange uger før jeg ikk kan mere. så det godt man har en god kæreste jo der så kan hjælpe hvis det er helt galt.
men kan fanme godt mærke at maven er ved at være stor der er bare nogen ting jeg ikk kan mere fordi den er i vejen.

Dejligt at have en kæreste der gider klippe tå negle..  Det får jeg aldrig min kæreste til... Han er så bange for at klippe for langt ned... Når jeg bliver irriteret nok på at jeg ikke kan klippe dem, så kan jeg lige pludselig... Typisk... Ja der er nogle ting der bliver mere besværligt at udføre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

MillesMor111010 skriver:

Fin mave

Kæmpe tillykke med din datter  Hun har været rigtig sød i år med det vejr vi har

mange tak. ja hun er altid sød. det var igår hun havde fødselsdag men der var vejret jo også godt.

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Dejligt at have en kæreste der gider klippe tå negle..  Det får jeg aldrig min kæreste til... Han er så bange for at klippe for langt ned... Når jeg bliver irriteret nok på at jeg ikke kan klippe dem, så kan jeg lige pludselig... Typisk... Ja der er nogle ting der bliver mere besværligt at udføre... 

ja det er meget dejligt.
ja man skal bare blive sur nok så kan man ligepludselig mange ting. men derfor er maven stadig til besvær på nogen punkter. men elsker min mave og elsker bettepigen der endnu mere hvor hver dag der går.

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det er meget dejligt.
ja man skal bare blive sur nok så kan man ligepludselig mange ting. men derfor er maven stadig til besvær på nogen punkter. men elsker min mave og elsker bettepigen der endnu mere hvor hver dag der går.

Dejligt.. der er også gang i sparkeriet her hver dag... Skønt... 

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

NNM skriver:

mange tak. ja hun er altid sød. det var igår hun havde fødselsdag men der var vejret jo også godt.

Årh troede det var idag  Viser lissom hvor meget jeg efterhånden har styr på det hele  hun ser oss bare skø ud

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Dejligt.. der er også gang i sparkeriet her hver dag... Skønt... 

det er abre dejligt når man kan mærke hende der inde.

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

MillesMor111010 skriver:

Årh troede det var idag  Viser lissom hvor meget jeg efterhånden har styr på det hele  hun ser oss bare skø ud

sådan er det jo bare. hun er super skøn og en lille ballademager det helt sikkert.

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

NNM skriver:

sådan er det jo bare. hun er super skøn og en lille ballademager det helt sikkert.

det er varmen Ja hun ligner en der godt kan lave lidt ballade en gang imellem, men hva pokker  de er dejlige alligevel

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

MillesMor111010 skriver:

det er varmen Ja hun ligner en der godt kan lave lidt ballade en gang imellem, men hva pokker  de er dejlige alligevel

ja den varme puha det bestemt ikk sjovt at være gravid i den varme.
hun laver ballade hver eneste dag og hold op hvor er det bare dejligt, hun er skør og skøøøøn.

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

NNM skriver:

ja den varme puha det bestemt ikk sjovt at være gravid i den varme.
hun laver ballade hver eneste dag og hold op hvor er det bare dejligt, hun er skør og skøøøøn.

kan godt huske det fra sidste år  føler med dig !!  

Børn er bare dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.