Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
acdp8620 skriver: Denne her
Denne her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Hmm.. tror kun at jeg ved nærmere eftertanke kun er int i den lilla. Er den meget brugt? Hvad var nypris?
Hmm.. tror kun at jeg ved nærmere eftertanke kun er int i den lilla. Er den meget brugt? Hvad var nypris?
Pullemulle skriver: Hvad siger du til 150 incl. porto?
Hvad siger du til 150 incl. porto?
mor_sabina skriver: Vi kan sige 160 + porto? Porto er ca 21 kroner.
Vi kan sige 160 + porto? Porto er ca 21 kroner.
Jeg synes det er mange penge når jeg ikke på forhånd ved om den passer..
mor_sabina skriver:Hvid top, med sort top indeni, ukendt mærke str. s
mor_sabina skriver: Lilla og grøn mønstret kjole med rib for oven, kan også bruges som nederdel. Fra nümph str36, aldrig brugt
Lilla og grøn mønstret kjole med rib for oven, kan også bruges som nederdel. Fra nümph str36, aldrig brugt
Den er rigtig sød... er der skulderstropper, eller skal den kun sidde fast med smocken foroven?
TbCp skriver: Den er rigtig sød... er der skulderstropper, eller skal den kun sidde fast med smocken foroven?
mor_sabina skriver: Der er ingen skulderstropper desværre, men ribben er meget elastisk så den render ikke lige nogen steder
Der er ingen skulderstropper desværre, men ribben er meget elastisk så den render ikke lige nogen steder
Det var en skam... kan slet ikke forene mig med sådan noget tøj uden stropper, så smutter videre
Pullemulle skriver: Jeg synes det er mange penge når jeg ikke på forhånd ved om den passer..
TbCp skriver: Det var en skam... kan slet ikke forene mig med sådan noget tøj uden stropper, så smutter videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128