Var på sygehuset igår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

bobbles

begyndte at få rigtig ondt i maven igår, og det blev værre og værre for hver time, så kørte mig og kæresten derind ved 23 tiden igår, også kiggede en læge på mig og sagde at jeg burde have været opereret inden jeg blev gravid, så grunden til jeg havde så ondt var muligvis pga navle brok, så skal måske opereres når jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

B&J

Sender dig lige en kæmpe krammer

ved desværre ikke så meget om det men det lyder slet ikke godt men håber da det vil holde lidt igen til du har født

Anmeld

26. juni 2011

hompibompi;-)

Frøken Christiansen skriver:

begyndte at få rigtig ondt i maven igår, og det blev værre og værre for hver time, så kørte mig og kæresten derind ved 23 tiden igår, også kiggede en læge på mig og sagde at jeg burde have været opereret inden jeg blev gravid, så grunden til jeg havde så ondt var muligvis pga navle brok, så skal måske opereres når jeg har født

Ja så er der jo ikke noget at sige til at du havde/ har ondt

Anmeld

26. juni 2011

bobbles

B&J skriver:

Sender dig lige en kæmpe krammer

ved desværre ikke så meget om det men det lyder slet ikke godt men håber da det vil holde lidt igen til du har født

ved heller ikke så meget om det men har fået at vide at hvis man ikke gør noget ved det så vokser den og sætte sig uden på maven

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

ved heller ikke så meget om det men har fået at vide at hvis man ikke gør noget ved det så vokser den og sætte sig uden på maven

Åhh nej dog, håber virkelig så den bliver og ikke driller til du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.