Købes: Fisher price Musik stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.790 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Bamseboet :D

Ku jeg ikke være så heldig, at nogle af jer lå inde med en Fisher price musik stol, som I gerne vil sælge??

Nu har jeg ringet rundt til Jeg ved ikke hvor mange butikker som siger de har den hjemme, men så har de den ikke alligevel

så prøver at forhøre mig her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

JonTri

Hej.
Vi har købt en til vores dreng i julegave. Den er købt i Bilka for 3 uger siden til 250 kr. De må have flere tilbage??? Ellers er jeg sikker på den kommer igen. Er jævnligt på udsalg/tilbud.
Held og lykke med det

Anmeld

8. december 2008

Bamseboet :D

rikkekrogh skriver:

Hej.
Vi har købt en til vores dreng i julegave. Den er købt i Bilka for 3 uger siden til 250 kr. De må have flere tilbage??? Ellers er jeg sikker på den kommer igen. Er jævnligt på udsalg/tilbud.
Held og lykke med det

Rikkekrogh: Takker... vi kører til bilka lige så snart manden kommer hjem. Har lige ringet til dem, og de siger at de har nogle hjemme..
lukker ikke emnet før, jeg har købt den...

Anmeld

8. december 2008

A.

Bamseboet :D skriver:

Rikkekrogh: Takker... vi kører til bilka lige så snart manden kommer hjem. Har lige ringet til dem, og de siger at de har nogle hjemme..
lukker ikke emnet før, jeg har købt den...

og føtex har dem også til 250

Anmeld

8. december 2008

A.

rikkekrogh skriver:

Hej.
Held og lykke med det

hvad kan den stol?

Anmeld

8. december 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

hvad kan den stol?

hey..

her kan du læse hvad den kan

http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=33588&index=0&pos=0

Anmeld

8. december 2008

A.

Familien Madsen skriver:

hey..

her kan du læse hvad den kan

http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=33588&index=0&pos=0

tak tak

Anmeld

8. december 2008

JonTri

agnieszka skriver:

hvad kan den stol?

Den er motorisk og sproglig udviklende for barnet - den er genial til de små pus. Der står godt nok at den er til børn fra 1 år, men Jonathan på 5 mdr er vildt interesseret i den... der er en bog med dyrelyde, alfabetet, tal og en lampe der lyser forskellige farver. Når barnet sidder på stolen reagerer den ved at synge og spille... kan kun anbefale den

Knus Rikke.

Anmeld

8. december 2008

A.

rikkekrogh skriver:

Den er motorisk og sproglig udviklende for barnet - den er genial til de små pus. Der står godt nok at den er til børn fra 1 år, men Jonathan på 5 mdr er vildt interesseret i den... der er en bog med dyrelyde, alfabetet, tal og en lampe der lyser forskellige farver. Når barnet sidder på stolen reagerer den ved at synge og spille... kan kun anbefale den

Knus Rikke.

vi venter lige lidt for den lille er kun 6mdr gammel

Anmeld

8. december 2008

JonTri

agnieszka skriver:

vi venter lige lidt for den lille er kun 6mdr gammel

Ja det er nok lidt tidligt... vi har købt den som julegave... Han får sikkert en masse han kan bruge her og nu. Min venindes datter var kun 9 mdr da hun rejste sig ved den og kravlede rundt på den...
Hey...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.