vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Sophia'smor

øøøv. jeg er 30+1 , og jeg har bare fået så meget vand i kroppen & ih hvor gør det ondt, i to dage har jeg bare følt mig rigtig utilpas . og jeg har bare brug for søvn, . er det normalt at føle sådan når man har vand i kroppen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

otlitrom

Det kan være meget ubehageligt ja. Hvis du på nogen måde orker det, så vil jeg anbefale en tur i svømmehallen. Det har hjulpet mig et par gange. Du behøver ikke svømme langt eller okse afsted.. Bare det at bevæge sig i vand kan sætte lidt skub i din krop.

Jeg ar selv oplevet at det ikke er så slemt de dage det er køligt ude, det er værre når det er varmt.

Hvis det er kommet meget oludseligt, så synes jeg du skal tjekkes. Pludselige ødemer kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Jeg siger det ikke for at gøre dig bange, blot for at gøre dig opmærksom på det!

Anmeld

26. juni 2011

Sophia'smor

kitty skriver:

Det kan være meget ubehageligt ja. Hvis du på nogen måde orker det, så vil jeg anbefale en tur i svømmehallen. Det har hjulpet mig et par gange. Du behøver ikke svømme langt eller okse afsted.. Bare det at bevæge sig i vand kan sætte lidt skub i din krop.

Jeg ar selv oplevet at det ikke er så slemt de dage det er køligt ude, det er værre når det er varmt.

Hvis det er kommet meget oludseligt, så synes jeg du skal tjekkes. Pludselige ødemer kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Jeg siger det ikke for at gøre dig bange, blot for at gøre dig opmærksom på det!

Tusind tak for dit svar,, men jeg har været i svømmehallen et par gange, uden held desværre :/ .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.