gravid i uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Sophia'smor

Jeg er gravid i uge 30, & igår Og idag har jeg ikke rigtig mærket prinsessen så meget som jeg plejer, er det normalt elleR?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Nynne88

De kan godt ændre bevægelsesmønster, men hvis du har mærket meget mindre så ville jeg ringe til fødegangen og lige høre hvordan du skal forholde dig?

I min graviditetsbog står der at man skal mærke flere gange om dagen og hvis man mærker en markant ændring skal man ringe og blive tjekket selvom der sjældent er noget galt  

Anmeld

26. juni 2011

Sophia'smor

Nynne88 skriver:

De kan godt ændre bevægelsesmønster, men hvis du har mærket meget mindre så ville jeg ringe til fødegangen og lige høre hvordan du skal forholde dig?

I min graviditetsbog står der at man skal mærke flere gange om dagen og hvis man mærker en markant ændring skal man ringe og blive tjekket selvom der sjældent er noget galt  

Okay, det vil jeg gøre så, Tusind tak,

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Sophia'smor skriver:

Jeg er gravid i uge 30, & igår Og idag har jeg ikke rigtig mærket prinsessen så meget som jeg plejer, er det normalt elleR?

Ja..det er helt normalt, når man først er så langt henne.
Så ændrer deres vågne og sovetider sig.
De kan godt sove i helt op til et døgn.
Men går der mere end et døgn hvor du intet mærker, så ring til FG og få en snak med dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juni 2011

Nynne88

Sophia'smor skriver:

Okay, det vil jeg gøre så, Tusind tak,

Er sikker på at alt er fint  især hvis du har mærket hende. Men kan godt forstå at du bliver nervøs.

Anmeld

26. juni 2011

Sophia'smor

SussieThyssen skriver:

Ja..det er helt normalt, når man først er så langt henne.
Så ændrer deres vågne og sovetider sig.
De kan godt sove i helt op til et døgn.
Men går der mere end et døgn hvor du intet mærker, så ring til FG og få en snak med dem.

Kærligst
Sussie

jeg har mærket hende, bare ikke så meget som jeg plejer

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Sophia'smor skriver:

jeg har mærket hende, bare ikke så meget som jeg plejer

Du skal huske at hun også bliver større, så er der ikke så meget plads at hoppe rundt på der inde.
Så tag du den bare med ro...og hvis hun sover, så rører hun sig heller ikke ret meget. Vi andre moser jo heller ikke så meget rundt, når vi sover, vel

Anmeld

26. juni 2011

Sophia'smor

SussieThyssen skriver:

Du skal huske at hun også bliver større, så er der ikke så meget plads at hoppe rundt på der inde.
Så tag du den bare med ro...og hvis hun sover, så rører hun sig heller ikke ret meget. Vi andre moser jo heller ikke så meget rundt, når vi sover, vel

Hihi det er self rigtigt,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.