Kajakpose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.999 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

CA

Johannes sparker dynen af KONSTANT! Har hørt om kajakposen, og den lyder jo helt genial! Har nogen af Jer hørt om den? For og i mod?

Og er der nogen der har nogen som helst idé om, hvor jeg kan købe den henne. Kan ikke google mig frem - kun til et babysam institutionskatalog fra 09. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Mira0911

Har aldrig hørt om det... Men er det rimelig nyt? 

Anmeld

26. juni 2011

CA

Mira0911 skriver:

Har aldrig hørt om det... Men er det rimelig nyt? 

Nej, nærmere oldgammelt Derfor kunne jeg også godt tænke mig, at vide om det er fordi den ikke er sikker at den ikke er så in mere, for i mine øjne er den GENIAL! Fungerer samtidig som barnevognssele. 

Babysam har den i institutionskataloget fra 09, så helt galt kan det da ikke være? Min mor er tidligere dagplejemor og siger flere dagplejere bruger den. Kan jeg også læse mig frem til på nette, men fatter ikke, hvorfor man så ikke kan købe den! 

Anmeld

26. juni 2011

132319

Carina87 skriver:

Johannes sparker dynen af KONSTANT! Har hørt om kajakposen, og den lyder jo helt genial! Har nogen af Jer hørt om den? For og i mod?

Og er der nogen der har nogen som helst idé om, hvor jeg kan købe den henne. Kan ikke google mig frem - kun til et babysam institutionskatalog fra 09. 

Er det noget i denne stil du mener? 

Den er genial! Min søn gjorde det også og det samme gør min datter så den skal helt sikkert tages i brug igen til vinter 

Jeg købte den i sin tid i Babysam men det er jo snart 3 år siden, ved ikke om de forhandler den mere 

Anmeld

26. juni 2011

CA

132319 skriver:

Er det noget i denne stil du mener? 

Den er genial! Min søn gjorde det også og det samme gør min datter så den skal helt sikkert tages i brug igen til vinter 

Jeg købte den i sin tid i Babysam men det er jo snart 3 år siden, ved ikke om de forhandler den mere 

Nej, ikke helt. Det er nærmest bare et tyndt(men meget stærkt) stykke stof der har forstærkende bånd syet indvendigt. Den spændes fast i begge ender af barnevognen og i siderne. Det er meningen de skal have dynen over denne. Så kan de frit bevæge sig i posen, men dynen sparkes ikke af. 

Jeg kan ikke bruge copy/paste på baby.dk af en eller anden mærkelig grund, så kan ikke vise dig det. Hvis man billedsøger på google kommer der et billede af en i blå(første billede når jeg søger) ellers er det ikke lige kajakposer det vrimler med når man googler på ordet. 

Anmeld

26. juni 2011

132319

Carina87 skriver:

Nej, ikke helt. Det er nærmest bare et tyndt(men meget stærkt) stykke stof der har forstærkende bånd syet indvendigt. Den spændes fast i begge ender af barnevognen og i siderne. Det er meningen de skal have dynen over denne. Så kan de frit bevæge sig i posen, men dynen sparkes ikke af. 

Jeg kan ikke bruge copy/paste på baby.dk af en eller anden mærkelig grund, så kan ikke vise dig det. Hvis man billedsøger på google kommer der et billede af en i blå(første billede når jeg søger) ellers er det ikke lige kajakposer det vrimler med når man googler på ordet. 

Åh ja, jeg tror jeg ved hvad du mener.

Sådan en så jeg et barn i bussen have på den anden dag og mener også at jeg så den i en butik. Jeg kan selvfølge bare ikke huske hvor 

Pssst, en anden gang så højreklikker du på det billede du skal bruge og trykker på kopier billedets webadresse. Herinde højreklikker du i tekstboksen og trykker på indsæt/rediger billede. Det kan ikke ses i det indlæg du skriver men det kommer frem når du poster 

Anmeld

26. juni 2011

CA

132319 skriver:

Åh ja, jeg tror jeg ved hvad du mener.

Sådan en så jeg et barn i bussen have på den anden dag og mener også at jeg så den i en butik. Jeg kan selvfølge bare ikke huske hvor 

Pssst, en anden gang så højreklikker du på det billede du skal bruge og trykker på kopier billedets webadresse. Herinde højreklikker du i tekstboksen og trykker på indsæt/rediger billede. Det kan ikke ses i det indlæg du skriver men det kommer frem når du poster 

Åh sig endelig til, hvis du kommer i tanke om det!

Tak jeg kan normalt godt kopiere alle mulige andre steder, men lige på denne side kommer der bare en besked op om at det ikke kan lade sig gøre på nuværende tidspunkt ...som så har varet en del måneder nu. 

Anmeld

26. juni 2011

miinimeal

jeg har en, og den er guld værd, nu sover min dreng. der er meget lille chance for der kan ske skader som der kan med de alm seler, og ja de er bare helt igennem fantastisk

Anmeld

26. juni 2011

CA

alberts mor<3 skriver:

jeg har en, og den er guld værd, nu sover min dreng. der er meget lille chance for der kan ske skader som der kan med de alm seler, og ja de er bare helt igennem fantastisk

Hvor har du fundet den henne?

Anmeld

26. juni 2011

miinimeal

Carina87 skriver:

Hvor har du fundet den henne?

fik den af min søsters svigermor, de fleste gamle DP har dem, men babysam har dem også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.