Så er det i morgen der er barnedåb for Noah :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Maria-s

I morgen er dagen hvor vi holder barnedåb for vores dejlige Noah   Vi har brugt de sidste par dage på at gøre klar og lige nu er jeg noget træt, men glæder mig til en hyggelig dag med familien i morgen Vi holder det herhjemme, så stuen er blevet dækket op med fint bord. Vi bliver 19 voksne og 3 babyer/ børn medregnet os selv. Jeg er lidt spændt på hvordan vores hund Balder kommer til at ta alle menneskerne, jeg håber han ikke bliver for kuldret oven i sit lille hovede. Manden min har lavet mad hele dagen og man skulle tro vi skulle bespise det halve af Ry. Hvis der er nogen der går herfra sultne er det i hvert fald deres egen skyld!

Jeg fik i går syet Noahs dåbskjole helt færdig og idag er gået med borddekorationer (som jeg nu ikke er helt tilfreds med! ), tøjvask og oprydning. Hvad JEG så lige skal have på af tøj ja det ved jeg sgu ikke helt!  Ville rigtig gerne have en marineblå skjortebluse på og en sort nederdel, meeeen den der nederdel er vist krympet lidt i vask!??  Hmmm ville have været ude at købe en ny i dag, men det har der bare ikke været tid til, øv... Så har jeg for noget tid siden købt en kjole der var tiltænkt til dagen, men hmmm... da jeg prøvede den på i forgårs tænkte jeg bare naaaaaajjjjjj!..... Jeg ligner jeg er gravid igen!  Nå men nu må jeg se i morgen hvad det ender med, et eller andet skal jeg jo have på, ellers kan det godt være præsten gør øjne! (ja og gæsterne for den sags skyld. Godt nok have vi skrevet at det er uformeldt og afslappet, meeeennn 

Nå men ville ikke rigtig noget piger, blot sige at vi nææææsten er "ready, steady go!!!"

Billeder bliver i spammet med i næste uge om I vil det eller ej! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.