Enkel dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Englebassen82

SUPER FLOT....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

iris-mor

Hvor er den flot - og så perfekt med skriften på. Meeen om jeg fatter hvordan i gør med de f...... funky bogstaver.

Det må altså trænes en gang jeg er med til kagedag

Anmeld

28. juni 2011

Polkaprik

sandorff skriver:

den er sørme da smuk...

kan jeg lokke dig til at smide navnet på den hjemmeside af, hvor du har købt den guldfarve?

Tusind tak

Jo her er et link. Man kan ikke se et billede af farven derinde men det er nr 2 fra oven. Den der hedder bright gold

https://www.sugaricing.com/Layouts/Default/ProductPage.aspx?productGuid=d9256a1e-5b64-4d58-8657-9c624602b6c2&allowAddToBasket=True

Anmeld

28. juni 2011

Polkaprik

Englebassen82 skriver:

SUPER FLOT....

Anmeld

28. juni 2011

Polkaprik

iris-mor skriver:

Hvor er den flot - og så perfekt med skriften på. Meeen om jeg fatter hvordan i gør med de f...... funky bogstaver.

Det må altså trænes en gang jeg er med til kagedag

Ja du må sørge for at komme med næste gang så skal jeg nok få lært dig det pjatOg tusind tak!

Anmeld

28. juni 2011

Mille83

Polkaprik skriver:

Ønsket lød på en enkel dåbskage med noget lilla og selvfølgelig navn og dato. Det blev til denne kage som jeg selv synes blev rigtig fin:-)
Indeholder:
Lyse bunde, hindbærmousse og hvid chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant og PSC.
40 kuv.

Alle mine kager kan se på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Den er godt nok fin 

Anmeld

28. juni 2011

Polkaprik

Mille83 skriver:

Den er godt nok fin 

Tusind tak

Anmeld

28. juni 2011

MortilCilas

Super flotte kager. Sidder med åben mund og polypper

Anmeld

28. juni 2011

tandbørsten

hold da op den er flot !

vil du ikke lave en magen til i nov ? vores pige skal nemlig os hede Lærke hehe :-))

Anmeld

28. juni 2011

birthee

Hvad er PSC, og hvad er fondant??? Og hvordan laver du hindbær-mousse og hvid chokolade-creme??? Overvejer stadig meget om jeg skal kaste mig ud i at lave kagen selv til min datter's dåb her i august...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.