Er pletblødning tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil helst ikke være gravid lige p.t men om et stykke tid går det nok. .  Men kæresten og jeg hyggede for et par dage siden og var simpelthen så tænde at vi næsten ikke kunne lade vær med at have sex (altså på den rigtige måde). Undskylder på forhånd detalijerne men han var oppe i mig 2 gange meget hurtigt. Altså ind og ud hurtiigt. Og nu står jeg i et dialemma for kan jeg godt blive gravid ved præsprem når vi snakker 5 sek? - og idag har jeg så pletblødt og sidder med rædsel om tanken om at være gravid allerede. Jeg kan ikke teste endnu tror jeg for jeg havde mens d. 6.. eller kan jeg?

Er pletblødning et tegn? - og kan det virkelig lade sig gøre at jeg er gravid nu? 

Undskylder den slemme del. hihi 

Kh den forvirrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

kimfrit

er er lige så stor sandsynlighed for at blive gravid med præ som finale, men mon dog?

Det er svært at sige,

Anmeld

25. juni 2011

Filippa & Liva

Hvis du havde mens d. 6. er det alt for tidligt at prøve at teste nu .. Om du er gravid eller ej, er jo rigtig svært at sige.

I realiteten KAN man jo godt gå hen og blive gravid ved at manden kun kort har været oppe i dig og ved præsperm, meen, hvor høj sandsynligheden reelt er ved jeg dog ikke.

Ang. din tegnblødning, så får mange kvinder jo en ganske lille blødning når ægget sætter sig fast ..

- Om du er gravid eller ej, er rigtig svært at gætte sig til og jeg tror desværre ikk du kan gøre så meget andet end at vente og se tiden an, kommer din mens ikke som forventet må du prøve at teste.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Hvis du havde mens d. 6. er det alt for tidligt at prøve at teste nu .. Om du er gravid eller ej, er jo rigtig svært at sige.

I realiteten KAN man jo godt gå hen og blive gravid ved at manden kun kort har været oppe i dig og ved præsperm, meen, hvor høj sandsynligheden reelt er ved jeg dog ikke.

Ang. din tegnblødning, så får mange kvinder jo en ganske lille blødning når ægget sætter sig fast ..

- Om du er gravid eller ej, er rigtig svært at gætte sig til og jeg tror desværre ikk du kan gøre så meget andet end at vente og se tiden an, kommer din mens ikke som forventet må du prøve at teste.

Tak for dit svar. Hvornår vil jeg kunne teste igen? Først her d. 6 så eller? Jeg har nemlig slet ikke styr på min cyklus i øjeblikket. Det var/er det jeg prøver på at få før vi startede projekt baby 

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

er er lige så stor sandsynlighed for at blive gravid med præ som finale, men mon dog?

Det er svært at sige,

Ja, det er det nemlig. Oplever bare aldrig pletblødning så bliver jo en smule nervøs. 

Anmeld

25. juni 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Hvornår vil jeg kunne teste igen? Først her d. 6 så eller? Jeg har nemlig slet ikke styr på min cyklus i øjeblikket. Det var/er det jeg prøver på at få før vi startede projekt baby 

hmm, jamen hvis din menstruationer er meget uregelmæssige kan det jo være rigtig svært at sige hvornår det er bedst for dig at teste .. jeg ville dog mene at du skal prøve omkring d. 6. igen, da din sidste mens var der.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

hmm, jamen hvis din menstruationer er meget uregelmæssige kan det jo være rigtig svært at sige hvornår det er bedst for dig at teste .. jeg ville dog mene at du skal prøve omkring d. 6. igen, da din sidste mens var der.

Okay, Will do! Tak for din hjælp. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.