Bløder ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i dag ca 5 uger henne og skullle have min mens omkring nu hvis det var, og er siden i går og begyndt at bløde. I min første graviditet blædte jeg også lidt de første par mdr. men jeg synes det er mere denne gang, og jeg er så bange for at miste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er i dag ca 5 uger henne og skullle have min mens omkring nu hvis det var, og er siden i går og begyndt at bløde. I min første graviditet blædte jeg også lidt de første par mdr. men jeg synes det er mere denne gang, og jeg er så bange for at miste

øv øv

Anmeld

25. juni 2011

smølfine

Ville ikke lige forlade tråden uden at give dig et

Det er jo svært at sige hvad blødningen skyldes, men håber det bedste for dig.

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Synes du skal ringe til vagtlægen når du er bekymret... Så du kan få ro i kroppen og få en scanning og se om alt er i orden... 

Har du nogen former for murren eller smerter? 

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Ville ikke lige forlade tråden uden at give dig et

Det er jo svært at sige hvad blødningen skyldes, men håber det bedste for dig.

Tak skal du have, vi  også herhjemme og håber bare det er lige som den første.
Der er jo mange der små bløder lidt i starten, af deres grviditet, men man bliver altid bekymret jo

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Synes du skal ringe til vagtlægen når du er bekymret... Så du kan få ro i kroppen og få en scanning og se om alt er i orden... 

Har du nogen former for murren eller smerter? 

Jeg har lidt mens lignende smerte, men jeg tænker at når jeg ikke er længere henne gør de vel ikke noget?

De vil vel bare betragte det som en SA? eller hvad

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har lidt mens lignende smerte, men jeg tænker at når jeg ikke er længere henne gør de vel ikke noget?

De vil vel bare betragte det som en SA? eller hvad

Jo det vil de, men da jeg blødte havde jeg også murren og menssmerter og alt så fint ud... Var også noget længere henne end dig... 

Jamen hvis du er bekymret synes jeg da du skal ringe til vagtlægen... Håber da baby bliver derinde... og det stopper hurtigt igen... 

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jo det vil de, men da jeg blødte havde jeg også murren og menssmerter og alt så fint ud... Var også noget længere henne end dig... 

Jamen hvis du er bekymret synes jeg da du skal ringe til vagtlægen... Håber da baby bliver derinde... og det stopper hurtigt igen... 

Jeg prøver lig eog ringe og hører, hvad de siger.

Anmeld

25. juni 2011

Filippa & Liva

Jeg synes du skal prøve at ringe til vagtlægen, man siger jo at mange kan bløde lidt i starten men der må helst ikke være mavesmerter indblandet.. Prøv at ringe til vagtlægen og hør ad, håber de kan hjælpe dig men jeg ved dog ikke om de sender dig til en scanning når du ikke er længere henne - men hellere et opkald for meget end for lidt.

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg prøver lig eog ringe og hører, hvad de siger.

Ja gør lige det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.