byen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

hvordan har I det med at kæresten/manden går meget i byen, selvom i stadig ''bare'' er gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Mira0911

Ingenting... 

Her går han i byen når det lyster... Og pengene er der til det.. Det er laaaang tid siden han sidst har været afsted... 

Anmeld

25. juni 2011

mamiolvi

Kommer an på hvor meget det er ... før hen gik vi altid i byen sammen men nu gider jeg ikke når jeg ikke kan få alkohol , han har taget ét par ture selv... indrømmer at jeg har savnet ham meget når han været væk og ønsket at han ikke var taget af sted men det har jeg aldrig sagt til ham

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

Kommer an på hvor meget det er ... før hen gik vi altid i byen sammen men nu gider jeg ikke når jeg ikke kan få alkohol , han har taget ét par ture selv... indrømmer at jeg har savnet ham meget når han været væk og ønsket at han ikke var taget af sted men det har jeg aldrig sagt til ham

åh, jeg har det HELT på samme måde - og går og ønsker at han kommer og siger han ikke skal afsted alligevel. men alligevel er det jo iorden at han skal i byen, bare fordi jeg ikke skal

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

hvordan har I det med at kæresten/manden går meget i byen, selvom i stadig ''bare'' er gravide?

Helt fint,. Min kæreste vil helst have mig med når han skal nogle steder,. Jeg er ligeglad så længe det er inden fødslen..! De skal ikke bindes på hænder og fødder uden grund. Det bliver de alligevel det første lange stykke tid efter fødslen..!

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Her betyder det ikk noget... Vi har nogle aftaler herhjemme men det er mest fordi at han går i byen når han får fri fra arb og det er kl 4 om morgenen.... Men det er også sjældent at han gør det... Men selvfølgelig skal han da have sin frihed... Som han selv siger så får jeg den igen bagefter  Så er det ham der passer den lille  haha... Men ja ja vi får se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.