Øv jeg er træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

businesstigger

De sidste 2 nætter har David sovet mega uroligt og er vågnet hver 30. min hele natten igennem.

Oven i det er Alexander inde i en meget larmende periode hvor alt bare skal råbes ud. Han hører konsekvent ikke efter og når han gør så gør han det stik modsatte af hvad han er bedt om. I dag fik han så også smidt min iPhone på gulvet hvorefter den ikke har duet.
Selvfølgelig hjælper det ikke når man er super træt oven i hatten, men bruger bare min tlf SÅ meget, så kan slet ikke overskue at skulle være foruden. Jeg checker mails med den; Hører lydbøger når jeg går med barnevognen og når jeg putter David; Går på nettet; Finder vej; Tager billeder og meget mere

Har haft den forbi en reparatør men de sagde der ikke var noget at stille op. Var også inde i en 3 butik for at købe en ny men der var totalt udsolgt af iPhone 4, så ku tidligst få en mandag.

Måske er det en lille ting, men i min træthed betyder den ekstra meget. Hvis David nu artede sig for tiden og bare sov fint natten igennem og om dagen var man ikke på samme måde afhængig af sine hjælpemidler.

Og økonomisk kommer det også bare i en rigtig dårlig måned. Øv! Øv! Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Kit

Øv, øv og atter øv! Det er bare røv og nøgler, når man ikke får sin søvn. 

Vil lige komme med et input omkring din telefon. Husk at tjekke om din indboforsikring evt. dækker, så du ikke skal betale det fulde beløb for en ny iphone - de er jo ikke ligefrem billige. Mere overskueligt med "kun" at betale en evt. selvrisiko. Jeg ved min svoger fik dækket sin iphone, da den røg på gulvet - tror faktisk det var min lille nieces skyld

Ellers har jeg ikke rigtig nogle guldkorn, men 

Kit

Anmeld

26. juni 2011

businesstigger

Efter en rocky start hvor David vågnede igen 20 min efter at han var faldet i søvn i går aftes, så sov han ellers i 8,5 timer i streg, og jeg også i 7,5 t. Derefter tog vi endda 2 timer mere. Så jeg føler mig som et nyt og bedre menneske i dag.

Har fundet min gamle iPod frem så jeg stadig kan høre lydbøger og musik mens jeg traver med barnevognen, og har lånt en gml. pre-smartphone til at kun ringe og smse med (hvis folk lige skriver til mig først da jeg ikke har nogle nr. på den). Så selvom det stadig er ærgerligt at min iPhone er død så kan jeg få dækket de mest presserende behov indtil jeg finder ud af om forsikringen vil dække for en ny eller ej.

Så generelt ser verden lidt bedre ud i dag!

:bearhug:

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Efter en rocky start hvor David vågnede igen 20 min efter at han var faldet i søvn i går aftes, så sov han ellers i 8,5 timer i streg, og jeg også i 7,5 t. Derefter tog vi endda 2 timer mere. Så jeg føler mig som et nyt og bedre menneske i dag.

Har fundet min gamle iPod frem så jeg stadig kan høre lydbøger og musik mens jeg traver med barnevognen, og har lånt en gml. pre-smartphone til at kun ringe og smse med (hvis folk lige skriver til mig først da jeg ikke har nogle nr. på den). Så selvom det stadig er ærgerligt at min iPhone er død så kan jeg få dækket de mest presserende behov indtil jeg finder ud af om forsikringen vil dække for en ny eller ej.

Så generelt ser verden lidt bedre ud i dag!

:bearhug:

Deeeejligt! Verden er bare et bedre sted når man har fået sovet

Anmeld

26. juni 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Deeeejligt! Verden er bare et bedre sted når man har fået sovet

Det gør bare en verden til forskel! Kan godt forstå at det er så effektiv en form for tortur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.