de der advarsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Nettemor

syns oftere og oftere man ser brugere med de røde advarsler. er det noget nyt? (eller bare mig der ikke har lagt mærke til det før?) og hvad er det egentlig for noget. årsag, konsekvens osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

twinny

Nej det er ikk noget nyt... Det er hvis man ikke følger retningslinjerne herinde... Dem kan du finde et eller andet sted...

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

Baby-støv skriver:

Nej det er ikk noget nyt... Det er hvis man ikke følger retningslinjerne herinde... Dem kan du finde et eller andet sted...

ja dem har jeg været inde og kigge på. men kunne nemlig bare ikke se noget om de advarsler. hvad har det af konsekvenser for de bruger der får dem?

Anmeld

25. juni 2011

twinny

nettemor skriver:

ja dem har jeg været inde og kigge på. men kunne nemlig bare ikke se noget om de advarsler. hvad har det af konsekvenser for de bruger der får dem?

tror det kommer lidt an på hvilke "grad", man overtråder retningslinjerne... Men man risikerer at blive smidt ud....

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

nettemor skriver:

Det hr bare den konsekvens, at vi andre kan se, at de har brudt reglerne. Og så menr jeg, at efter et vidst antal advarsler, så kan man smides helt ud fra siden

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

Baby-støv skriver:

tror det kommer lidt an på hvilke "grad", man overtråder retningslinjerne... Men man risikerer at blive smidt ud....

okay tak for svar

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

Frøken J. skriver:

Det hr bare den konsekvens, at vi andre kan se, at de har brudt reglerne. Og så menr jeg, at efter et vidst antal advarsler, så kan man smides helt ud fra siden

okay men vi kan jo ikke se på hvilken måde de har overtrådt reglerne?

tak for svar

Anmeld

25. juni 2011

Maja88

mindes også der var noget om at hvis man havde fået et hvis antal- så røg man ud..

måske nogen skulle passe på sine kvoter

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

Maja88 skriver:

mindes også der var noget om at hvis man havde fået et hvis antal- så røg man ud..

måske nogen skulle passe på sine kvoter

ja det kunne være

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

nettemor skriver:

okay men vi kan jo ikke se på hvilken måde de har overtrådt reglerne?

tak for svar

Ofte har man selv set i hvilke tråde de er gået over stregen, men ellers kan man jo bare spørge, så kan folk spørge eller ej. SOm regel er det straf nok at folk kan se, at reglerne er overtrådt, også selvom vi ikke kan se hvorfor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.