Hvaa så tøser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Julymama

Hvordan har I det .. jeg er pææænt træt af at være gravid .. men hvergang jeg mærker lille pigen sparke så er det helt okay igen ..

Jeg er begyndt at få riigtig mange plukveer .. og nogle nætter har jeg virkelig ondt i den nederste del af maven + lænden .. men jeg mærker masser af liv, og har søgt på nettet at det vidst er meget normalt , så jeg vælger ikke at lægge mere i det .. 

Nu er jeg begyndt, både i går og i dag, at få det som om nogen stikker en kniv op i mig, når jeg går rundt, så jeg slet ikke kan bevæge mig af smerte .. ikke sjovt  men heldigvis varer det bare 1 minuts tid og kun én gang dagligt .. hmm men hvis det er noget som skal til at ske dagligt så håber jeg godt nok ikke jeg går over tid .. men sådan har I andre det vel også hehe ..

Nu blev der ikke rigtigt snakket mere om det kbh møde, fordi Henrik ændrede gruppens navn fra 3. kvartal, til august .. men altså, jeg synes det kunne være hyggeligt, hvis i havde lyst til at mødes når børnene er kommet (og man har fået lidt styr tilværelsen ).. men det må vi finde ud af til den tid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Happiness

Ihh hvor jeg kender følelsen. Er også godt træt af den ekstra vægt.

Den der knivfølelse er ganske normal. Det er når baby putter sig længere ned i bækkenet har jeg fået fortalt. Jeg har også haft den.

Mine ben er begyndt at sove om natten. Så kan ikke ligge for længe på hver side. Så det gør at jeg vågner konstant og må op og gå og så ligge mig på den anden side...

Jeg har også rigtig mange plukkeveer. Så maven er kommet på overarbejde

Glæder mig bare til der kommer rigtig gang i de rigtige veer, så jeg kan få min lille dreng i armene!

Jeg er klar med på at mødes med guldklumperne! Det kunne være super hyggeligt!

Anmeld

25. juni 2011

Julymama

Happiness skriver:

Ihh hvor jeg kender følelsen. Er også godt træt af den ekstra vægt.

Den der knivfølelse er ganske normal. Det er når baby putter sig længere ned i bækkenet har jeg fået fortalt. Jeg har også haft den.

Mine ben er begyndt at sove om natten. Så kan ikke ligge for længe på hver side. Så det gør at jeg vågner konstant og må op og gå og så ligge mig på den anden side...

Jeg har også rigtig mange plukkeveer. Så maven er kommet på overarbejde

Glæder mig bare til der kommer rigtig gang i de rigtige veer, så jeg kan få min lille dreng i armene!

Jeg er klar med på at mødes med guldklumperne! Det kunne være super hyggeligt!

Jaa, mine ben er også begyndt at sove.. plus fingrene  også er de blevet helt tykke af vand .. men heldigvis er blodtrykket normalt, så det er heldigvis ikke en svangerskabsforgiftning vi er ude i .. 

Men ja det kunne i hvert fald være hyggeligt .. Er du begyndt at snakke med nogen af dem du mødte til det første møde ? Jeg synes nemlig det kunne være hyggeligt hvis man fik lidt ekstra kontakt, udover baby.dk, ud af de møder ..

Anmeld

25. juni 2011

Happiness

Julymama skriver:

Jaa, mine ben er også begyndt at sove.. plus fingrene  også er de blevet helt tykke af vand .. men heldigvis er blodtrykket normalt, så det er heldigvis ikke en svangerskabsforgiftning vi er ude i .. 

Men ja det kunne i hvert fald være hyggeligt .. Er du begyndt at snakke med nogen af dem du mødte til det første møde ? Jeg synes nemlig det kunne være hyggeligt hvis man fik lidt ekstra kontakt, udover baby.dk, ud af de møder ..

Har heldigvis ikke så meget vand i fingrene. Men resten af kroppen er ramt

Ja, jeg går til graviditetsyoga med en af dem nu. Så vi har mødtes et par gange. Meget hyggeligt. Det er nemlig rart at skabe lidt kontakter herinde, når man nu er samme sted i livet

Anmeld

26. juni 2011

Julymama

Happiness skriver:

Har heldigvis ikke så meget vand i fingrene. Men resten af kroppen er ramt

Ja, jeg går til graviditetsyoga med en af dem nu. Så vi har mødtes et par gange. Meget hyggeligt. Det er nemlig rart at skabe lidt kontakter herinde, når man nu er samme sted i livet

Du er heldig glæder mig også til at det snart forsvinder så min krop kan få lidt ro på .. trænger til en god nats søvn og at motionere lidt så man kan blive lidt friskere .. men det er nok ikke lige det jeg kommer til at kunne få lov til det første tid efter fødslen hehe 

Ej, det lyder da hyggeligt  . var det planlagt eller et tilfælde? Ja det synes jeg nemlig også.. og nu er det også sådan at jeg ikke kender specielt mange på min alder som venter/har barn .. sååå, det er rart hvis man kunne finde nogen man havde noget tilfælles med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.