Så starter jeg her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Mie A

Jeg tror at jeg har termin i november, men ved det først når jeg har fået en terminsskanning. Kom frem alle i dejlige gravide tøser, som skal føde i november.
Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Ea

Der er godt nok ikke meget gang i den herinde endnu hva:))

Men jeg har testet positiv idag!!! Så nu er det bare med at krydse fingre8D

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

STORT TILLYKKE med den lille spire i maven :P

Jeg skal op til skanning i morgen og se om den lille har det godt - og forhåbentlig få en terminsdato - Regner med at det bliver ca. 1. november - men måske bliver jeg rykket til oktober....

I øvrigt hedder min datter Ea... Er det dit rigtige navn?

Knus Mie

Anmeld

19. marts 2008

Lis

Mie Albrecht skriver:

STORT TILLYKKE med den lille spire i maven :P

Jeg skal op til skanning i morgen og se om den lille har det godt - og forhåbentlig få en terminsdato - Regner med at det bliver ca. 1. november - men måske bliver jeg rykket til oktober....

I øvrigt hedder min datter Ea... Er det dit rigtige navn?

Knus Mie

Anmeld

19. marts 2008

Lis

[UPS, undskyld Mie.. Skal lige finde ud af hvordan det virker herinde:-o

Hej med jer og stort tillykke til os alle 3 ind til videre:)

Jeg skal til min første uds d. 10. april, men hvad jeg selv kan regne frem til har jeg termin d. 8. nov. hvad med dig Ea??

håber vi får nogle gode stunder sammen herinde..

(H) Fra Lis

Anmeld

30. marts 2008

Ea

Jamen jeg har vist termin den 17 november som det ser ud nu! Bliver så spændende!

Er I her endnu mon?! Vi må have lidt gang i denne gruppe!!;)

Og ja, jeg hedder Ea i virklighede! Og du kan lige forberede din datter på at hun skal stave det hele sit liv(?) Det er virkeligt mærkeligt men ingen kan åbenbart stave til Ea, he he!

Anmeld

30. marts 2008

Mie A

Jeg er her stadig... Har fået fastsat min termin til den 7. november - 4 dage efter farmands føs'dag :o) Der er rigtig mange, som tror at hun hedder Eva - Jeg håber virkelig ikke at det bliver et for stort problem for hende - for hendes efternavn er også et som ikke alle kan stave til. Vi er allerede stødt på et par Ea'er... Hendes dagplejer hed Ea og i børnehaven går der en anden Ea og så hører de endda til samme stue :o) Knus Mie

Anmeld

30. marts 2008

Ea

ei hvor vildt!!!

Jeg har faktisk kun mødt en lille Ea, ellers aldrig!

Det må være lidt et tilfælde for det vrimler ikke med dem;)

Jamen det med at stave det er ikke så slemt, for tager jo ikke lang tid at sige E-A;)

Men kan bare godt undre mig hvad de tænker! Om de tænker at det er Eva, Lea eller om det staves med stumt K?

Man får verdens korteste pigenavn som er nemmest at stave og det kan ingen så:D Det er da lidt komisk;)

Jeg har altid moret mig lidt for folk bliver helt flove i bagefter når man skal stå og stave E-A for dem(C)

Anmeld

30. marts 2008

Ea

Er du blevet scannet siden du siger de har fastsat den?!

Og tillykke med bønne, det glemte jeg vidst at sige;)

Anmeld

30. marts 2008

Mie A

Ja jeg er blevet skannet... Havde ikke fået min menstration efter at jeg fik min søn, så vi anede ikke hvornår at det skulle være.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.