Madlog igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Kloster

Hej igen madloggere

Jeg har lige sat mig selv på som "stillesiddende" arbejde. Det giver self ikke så mange kcal - ja faktisk så lidt, at jeg næsten ikke kan holde mig under det max.

Tænker så på om jeg skal registrere alt mit motion som 100% og evt al min aktivitet?? Fx også al min gang på arb, havearbejde, små cykelture osv?

Havde før sat mig selv til let aktivitet på mit arbejde. Jeg er sosu-ass og går rigtig meget (på en lang vagt til 15.30, går jeg ca 8000 skridt) + at vores hus på arb er i 3 etager, hvor jeg altid tager trappen osv.

Hvad mon der er det bedste for mig mht madlog???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Troldepussen

Kloster skriver:

Hej igen madloggere

Jeg har lige sat mig selv på som "stillesiddende" arbejde. Det giver self ikke så mange kcal - ja faktisk så lidt, at jeg næsten ikke kan holde mig under det max.

Tænker så på om jeg skal registrere alt mit motion som 100% og evt al min aktivitet?? Fx også al min gang på arb, havearbejde, små cykelture osv?

Havde før sat mig selv til let aktivitet på mit arbejde. Jeg er sosu-ass og går rigtig meget (på en lang vagt til 15.30, går jeg ca 8000 skridt) + at vores hus på arb er i 3 etager, hvor jeg altid tager trappen osv.

I dit tilfælde hvor du er sosu-assistent ville jeg nok tage en let fysisk arbejde...

Men du kan også bare lade den stå som stilsiddende og så logge din motion...

Men vil sige at jeg logger alle cykelture, men alm. gang rundt i hjemmet logger jeg ikke...

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Kloster skriver:

Hej igen madloggere

Lad være med at give dig selv 100%, for du kan aldrig regne med, at de forbrændte kalorier er 100% korrekte, heller ikke hvis du bruger pulsur. Så jeg ville sige max 75%, så du ikke får for meget, hvis kalorierne er skudt lidt for højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.