Ork altså...intet er godt nok til min 10 årig søn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. december 2008

Kloster

Ja Rasmus bliver jo snart 11 år.
Vi skulle have en rigtig hyggelig søndag i dag, hvor vi skulle ud og køre med gratis tog i nordjylland. Mormor, morfar, Mads på 4½ og Nicolaj på 9 år var med.

Først og fremmest gad han slet ikke med. Men idet min mand ikke var hjemme i dag, kunne han ikke blive hjemme.

Men nejjj hvor jeg dog fortrød det!!
Jan brokkede sig,var total uopdraget- løb rundt over det hele,satte sig ned midt på gulvet, tiggede om mad konstant, rykkede,drillede og svarede grimt til os alle osv osv...

Det var så belastende...
Og hver gang, han brokker sig over noget, bærer Nicolaj over med ham og gør det som han siger.

Og værst af alt... Han er sååå ligeglad... Og alligevel ikke... Han lader som om han er så ligeglad, men jeg ved, han er så følsom.

Hvad hulen gør jeg med sådan en protest, følsom og ligeglad dreng?????

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

Lykkelig Mor til 2

Jeg trodde ting ble nemere når de blev lidt eldre??Min sønn på 6år flipper også slik ud inni mellom..Han er akuratt som du beskriver din sønn. Så jeg har ingen gode råd å gi dig.

Min sønn er også en dejlig, glad, klog, følsom dreng men med et kempe temperament(staves??)..

MVH Linda...som også ønsker gode råd!

Anmeld

14. maj 2009

trolden

Jeg kan endelig ikke hjæpe men kan sige at jeg kender det alt for godt har en datter på 9 som er på samme måde.. så læser med og håber at kunne lære noget

Anmeld

30. september 2009

memuffin

min ælste er precis sådan også... det virker som om han er pisse lige glad med alt og alle... vi har valgt at betale for noget teapi til ham for at hjælpe ham og os at kommunikere bedre... nu bor vi uden for dk.. så jeg ved ikke om man kan få tilskud til teapi i dk... efter 2 gange har det allerede hjulpet og patrick er allerede meget mere i komtakt med sig selv end tidligere.. men gud hvor er der stadig lang vej igen...

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Måske du kunne bruge noget tid alene med ham..nu ved jeg ikke hvor meget tid du har alene med ham, men herhjemme der har jeg en aften om ugen der er forbeholdt min store søn og jeg. Hvor vi kan snakke, hygge og lave ting som ikke domineres eller skal planlægges efter de små også.
Udoverd det, så gider jeg ikke finde mig i sådan en opførsel som du har skrevet din dreng udviste, det ville få en konsekvens. Det er ok at han ikke gider med, men der er bare ting i livet der er SKAL-opgaver. Gider han ikke snakke  og hygge med jer andre, så må han jo sætte sig et andet sted i toget, så ikke det går ud over jer andre, Når man er så gammel, som din søn, så skal der stilles krav og være konsekvenser....
Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.