Auto - lege - pusle - bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. juli 2011

Zeus

Saram skriver:

Det bare iorden, du skriver bare når du har fun det ud af det. Og god fornøjelse med pandekagerne.

Jeg kan ikke lige få taget mig sammen til det, men skal vi bare sige omkring 40 kr for porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Saram

Zeus skriver:

Jeg kan ikke lige få taget mig sammen til det, men skal vi bare sige omkring 40 kr for porto?

Kan det godt passe det er den her?

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/LEGETOJ/legetaepper/452/Gymini-Kick--Play-Musiklegetaeppe.aspx

Jeps 140 ialt, det er helt fint.

Anmeld

10. juli 2011

Zeus

Saram skriver:

Kan det godt passe det er den her?

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/LEGETOJ/legetaepper/452/Gymini-Kick--Play-Musiklegetaeppe.aspx

Jeps 140 ialt, det er helt fint.

Det kan godt passe ja

Anmeld

10. juli 2011

Saram

Zeus skriver:

Det kan godt passe ja

Tænkte på, de der ting der hænger på den er de der endnu? Kan ikk rigtig se dem på billedet? (:

Anmeld

10. juli 2011

Zeus

Saram skriver:

Tænkte på, de der ting der hænger på den er de der endnu? Kan ikk rigtig se dem på billedet? (:

Vi har pillet dem af, fordi hun stadig leger med dem, der var også kun 2 ting med.. Der var en løve og sådan en and med en bimle-dims.. Men tror man kan sætte langt de fleste af lamaze legetøjet på, så længe de har en ring på

Men musik afspilleren er der endnu, man kan sætte den til at spille når barnet slår/sparker til den, og så kan man sætte den til at spille Mozart.. Spejlet er der også endnu

Anmeld

11. juli 2011

Saram

Zeus skriver:

Vi har pillet dem af, fordi hun stadig leger med dem, der var også kun 2 ting med.. Der var en løve og sådan en and med en bimle-dims.. Men tror man kan sætte langt de fleste af lamaze legetøjet på, så længe de har en ring på

Men musik afspilleren er der endnu, man kan sætte den til at spille når barnet slår/sparker til den, og så kan man sætte den til at spille Mozart.. Spejlet er der også endnu

Det er bare helt iorden. Send mig dine kontooplysninger i en privat besked, så overføre jeg bare pengene nu. Hvornår sender du den?

Anmeld

11. juli 2011

Zeus

Saram skriver:

Det er bare helt iorden. Send mig dine kontooplysninger i en privat besked, så overføre jeg bare pengene nu. Hvornår sender du den?

Lige så snart jeg kan se pengene er gået ind

Anmeld

22. juli 2011

Zeus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.