Andre der GLÆDER sig til at ligge på maven og er træt af uro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg er SÅ træt af uro i benene stort set næsten hver aften og jeg glæææææder mig til at ligge på maven igen!!Hvad med jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Muttitil1+1

Åhhh, hvor kan jeg følge dig... At sove på maven er bare det bedste! Men dog helt umuligt - eller i hvert fald meget ubehageligt - efterhånden

Havde alverdens intentioner om at gå ture hver dag nu hvor jeg har fået ferie/er gået på barsel så jeg kunne få rørt mig lidt, men lige så snart jeg går, føles det som om lilleprinsen/underlivet er ved at falde ud... så føler mig virkelig rastløs - savner at være aktiv

Anmeld

25. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anjamichell skriver:

Jeg er SÅ træt af uro i benene stort set næsten hver aften og jeg glæææææder mig til at ligge på maven igen!!Hvad med jer??

SÅ meget ja!  Jeg har "desværre" bare lidt længere tid til det end dig hehe.

Men ORK jo, hvor jeg glæder mig til at sove på hvilken side jeg ønsker

Anmeld

25. juni 2011

Fenja09

Nu er du længere henne end jeg og det eneste jeg egentlig glæder mig rigtig meget til er at få lov at strække mig uden at få krampe i benene  Jeg har aldrig sovet på maven, så det savner jeg ikke og er nok heller ikke så langt henne endnu, at maven kommer i vejen hele tiden - nogen oplever det nok, men indtil videre har jeg en meget nem graviditet

/Fenja (30+3)

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

Læg benene op så de kommer OVER hjertehøjde...det hjælper rigtigt meget.
Og så hjælper det også hvis du tager nogle pebermyntedråber.

Men ja..det skønneste ved at have født er, at kunne ligge på maven igen

Og det er iøvrigt også kun godt, for det hjælper livmoderen og maveskindet til at trække sig sammen hurtigere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juni 2011

vitapigen

Anjamichell skriver:

Du er slet ikke alene om disse ting... Når jeg skal til at sove hedder det uro i benene og party i maven
Jeg ELSKER også at sove på maven, så det glæder jeg mig også til at kunne igen
Det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis jeg får veer meget snart. Har 2 uger tilbage

Anmeld

25. juni 2011

1000Ben

Kunne ikke have sagt det bedre selv - har kun et par uger 2 go, så glæder mig HELT HELT VILDT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.