Hjælp mig lige ang. salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Helman

Dette indlæg er ikke for at forsøge at sælge noget, men jeg forsøger at sælge min dreng brugte tøj og kan godt bruge jeres mening

Hvad skal der til for i ville købe noget brugt tøj? Hvad ville være godt at skrive i annoncen???

Jeg har nu forsøgt at sælge i 2 måneder her på siden, en anden babysite, gulog gratis og trendsale!

Jeg kunne godt bruge nogle gode ideer, som måske kunne hjælpe lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

isimaven

Hmmm... Jeg lurer lige med for jeg har godt nok heller ikke haft det store held med at få solgt det brugte tøj. Jeg ved ikke om det bunder i at jeg ikke er nogen "kendt" person her på siden?Men jeg har dog købt en del brugt herinde og der lægger jeg vægt på at tøjet er i pæn stand og så skal annoncen være overskuelig, med hensyn til størrelser og prisforeslag (jeg springer hurtigt videre fra en rodet annonce) og så skal priserne selvfølgelig være rimelige knus Rakel

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

isimaven skriver:

Hmmm... Jeg lurer lige med for jeg har godt nok heller ikke haft det store held med at få solgt det brugte tøj. Jeg ved ikke om det bunder i at jeg ikke er nogen "kendt" person her på siden?Men jeg har dog købt en del brugt herinde og der lægger jeg vægt på at tøjet er i pæn stand og så skal annoncen være overskuelig, med hensyn til størrelser og prisforeslag (jeg springer hurtigt videre fra en rodet annonce) og så skal priserne selvfølgelig være rimelige knus Rakel

Tilslutter mig lige hvad du har skrevet 

Jeg tror det er både og hvis man er kendt/ikke kendt herinde med at få solgt. Men jeg har lagt mærke til, at dem der sælger meget, de får også mere respons. 

Jeg farer hurtigt videre i annoncerne hvis ikke der er str. og billeder  Nu har jeg selv endnu ikke købt noget herinde eller andre steder 

Anmeld

4. juli 2011

Helman

Tak for jeres input, jeg må nok hellere skifte taktik lidt i mine annoncer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.