yaaae !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

mortilnoahogmelina

Hej piger

Mig og min kæreste og vores søn er lige hjemvendt fra en fantastisk ferie i tyrkiet i 14 dage nøj hvor var det skønt .

Tror i ikke lige at min kære kæreste ( kommende mand ) lige faldt på knæ for mig d 21 juni oppe på vores hotel værelse .
Så piger jeg skal sku giftes <3 - jeg fik bare den smukkeste ring som jeg havde kikket så meget på en hvid gulds ring ej den er bare så fantastisk flot

Vores plan er at det skal være til næste sommer , de. BLiver så skønt at kunne sige mand og kone , elsker bare min dejlige (mand)
Prøver at sætte billede ind af min ring .

Knus en lykkelig Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

LBK

Pernille08 skriver:

Hej piger

Mig og min kæreste og vores søn er lige hjemvendt fra en fantastisk ferie i tyrkiet i 14 dage nøj hvor var det skønt .

Tror i ikke lige at min kære kæreste ( kommende mand ) lige faldt på knæ for mig d 21 juni oppe på vores hotel værelse .
Så piger jeg skal sku giftes <3 - jeg fik bare den smukkeste ring som jeg havde kikket så meget på en hvid gulds ring ej den er bare så fantastisk flot

Vores plan er at det skal være til næste sommer , de. BLiver så skønt at kunne sige mand og kone , elsker bare min dejlige (mand)

Wow stort tillykke. Kender følelsen og nu er jeg nået så langt at jeg skal giftes næste lørdag

Stort tillykke

Anmeld

24. juni 2011

mortilnoahogmelina

L_K skriver:

Wow stort tillykke. Kender følelsen og nu er jeg nået så langt at jeg skal giftes næste lørdag

Stort tillykke

Ej hvor fantastisk

Stort tillykke til dig os .

Anmeld

24. juni 2011

LBK

Pernille08 skriver:

Ej hvor fantastisk

Stort tillykke til dig os .

Takker

Anmeld

24. juni 2011

Noneother

Iihh tillykke. Hvor er det fedt for jer

Anmeld

24. juni 2011

mortilnoahogmelina

Noneother skriver:

Iihh tillykke. Hvor er det fedt for jer

MAnge mange tak

Anmeld

24. juni 2011

bullerbassen

Stort tillykke  kender følelsen min mand friede på skiferie for 5 år siden.

Anmeld

24. juni 2011

mortilnoahogmelina

bullerbassen skriver:

Stort tillykke  kender følelsen min mand friede på skiferie for 5 år siden.

Tak
JA det er en helt helt speciel følelse .<3

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

Pernille08 skriver:

Hej piger

neiiii.. tillykke hvor flot... vi vil da gerne se et billede af ringen

Anmeld

25. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke!! Hvor dejligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.