Grødopstart hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

L-Mortil3

Hej terminstøser

Lige et lille spørgsmål ang. grød.

Med Liam (som var flaskebarn) startede vi med grød allerede ved 4 mdr (liiidt før) - Men med Milan har tanken ikke strejfet mig endnu, han er endnu ikke en dyt interesseret end andet end babs

Nå men egentlig bare lige et spørgsmål om hvornår i valgte at starte på grød? (Og evt. også hvorfor )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Sofia

Jeg overvejer også hvornår Alfred skal have grød. Han er falskebarn. Du skriver det som om du startede på grød tidligt med Liam fordi han var flaskebarn, er der en sammenhæng? knus

Anmeld

24. juni 2011

L-Mortil3

Sofia skriver:

Jeg overvejer også hvornår Alfred skal have grød. Han er falskebarn. Du skriver det som om du startede på grød tidligt med Liam fordi han var flaskebarn, er der en sammenhæng? knus

Jeg ved ikke om det decideret har sammenhæng, men med Liam kunne jeg op til de 4 mdr, se hvordan han støt og roligt steg og steg i mængden af MME, hvor jeg synes at mængden var for stor til sådan en bette fyr, og konkluderede at det var bedre at starte lidt før på grød end han spiste f.eks. 210 ml mme pr. måltid.

- Han har nu også altid været en sulten dreng, og viste hurtig interesse for mad, og har spist alt hvad han fik tilbudt fra dag 1. (undtagen kartofler, hvis der ikke var sovs på )

Anmeld

24. juni 2011

Missi

Sonny er både ammebarn og flaskebarn og jeg er begyndt her fra han er 4 mrd. så det har været omkring 14 dage nu - de første par dage var det bare sjovt for ham, men nu vil han gerne spise det vi server for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.