Kan det være.......???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Heidisbebs

Jeg var i sidste uge fuld af energi, havde masser af overskud , hyggede med sønnike, var i svømmehal og fik lavet en helt masse, humøret var i top...men her de sidste 3 dage har jeg været SÅ træt, sovet når jeg fik mulighed for det, er Så ked af det og græder over det mindste, sover ikke godt om natten, der skal ikke noget til så irriterer  folk mig, har  konstant bange for at min søn vil føle sig udenfor og forsømt når den lille ny kommer( er alene med min søn ) selvom at jeg ved at jeg gør alt for at han er med i det hele.. Jeg er sat til d 4 juli, kan man håbe på at det er fødslen som er ved at gå i gang, og at jeg føder inden, at det er hormonerne der går fuldstændig amok?????

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Heidisbebs

Heidisbebs skriver:

Jeg var i sidste uge fuld af energi, havde masser af overskud , hyggede med sønnike, var i svømmehal og fik lavet en helt masse, humøret var i top...men her de sidste 3 dage har jeg været SÅ træt, sovet når jeg fik mulighed for det, er Så ked af det og græder over det mindste, sover ikke godt om natten, der skal ikke noget til så irriterer  folk mig, har  konstant bange for at min søn vil føle sig udenfor og forsømt når den lille ny kommer( er alene med min søn ) selvom at jeg ved at jeg gør alt for at han er med i det hele.. Jeg er sat til d 4 juli, kan man håbe på at det er fødslen som er ved at gå i gang, og at jeg føder inden, at det er hormonerne der går fuldstændig amok?????

Knus

Er der slet ingen der har en kommentar

Anmeld

25. juni 2011

Heidisbebs

Heidisbebs skriver:

Er der slet ingen der har en kommentar

Havde håbet på at der var nogle der vidste noget.........

Anmeld

25. juni 2011

sandorff

Heidisbebs skriver:

Havde håbet på at der var nogle der vidste noget.........

kan godt forstå du har tanken om det måske snart sker, det ville jeg da også tro. først har kroppen energi til at gøre "reden" klar og nu skal den hvile så den er klar til den store opgave der venter forude...

spændende....

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Heidisbebs skriver:

Knus

Jeg tror dit indlæg er forsvindet lidt i mængden her de sidste dage..og så er det altid en god ide at skrive indlæg i primetime altså mellem kl 16 og 22.

Anyway..jeg tror din krop ganske langsomt er ved at forberede sig til fødsel, og så bliver man træt.
Man sover ikke så godt om natten og er derfor mere træt om dagen.

De fleste får et energiboost lige de sidste par døgn inden, så hold øje med det, men ellers...slap af, hvil dig og tag en dag af gangen..det skal nok gå alt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.