Sygemeldt! Argh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Ka+Ma=Be

mamiolvi skriver:

øv øv.. kram herfra

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Sikke en meddelse! .. det var godt nok også en del plukkeveer, så det er måske meget fornuftigt med sygemelding. Men man vil selvfølgelig helst undgå sådan en melding. Godt alt er okay ihvertfald  .. jeg går også sygemeldt. Det er lidt kedeligt, man føler der er læææænge til september.

Et kram får du med på vejen ihvertfald

Ja det er suuuper kedeligt

Jeg er bare IKKE god til at sidde stille og bede alle andre om hjælp. Så jeg håber at få en bedre melding næste uge.

Hvorfor er du sygemeldt?

Anmeld

25. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hm det er da ikke rart, når nu man tror alting er så fint.
Var der ikke andre end de jordemoderstuderende? Jeg har ikke noget imod dem som sådan, for man skal jo lære (kender jeg fra egne praktikker som ergoterapeut), men jeg ville ikke bryde mig om, at der ikke var en kyndig jordemoders mening også

Nope der var kun de to studerende.

Mit synpunkt var ellers også at de skal da have lov at lære men denne gang vil de blive sendt direkte ud igen.

For vil på ingen måder ud i det sammen igen som sidst.

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hej piger!

Jah, så er det åbenbart min tur til at blive sygemeldt Hvad fanden sker der!
Jeg havde ekstremt ondt i maven i går aftest og har siden haft endnu flere plukkeveer end jeg i forvejen har. Kontaktede derfor i morges AOMA (skadestue for gravide på hvidovre hospital).

Jeg kom ind og skulle "bare lige" have kørt en strip en halv times tid. Den halve time blev til 2 timer, hvori jeg havde en 42-43 plukkeveer
Blev så undersøgt indvendigt af en jordemoder og en læge og scannet både udevendigt og indvendigt.

Til sidst fik jeg den forvirrende besked, at min livmoderhals er 21 mm og fostervandet så fin ud - men men men, at jeg ikke må lave NOGET SOM HELST (!!!) den næste uge og skal komme igen til undersøgelse og scanning på fredag

Alt i alt var lægen bange for, at de mange plukkeveer påvirker min livmoderhals så meget, at jeg kan risikere at gå i fødsel alt for tidligt  Men de kan først fortælle mig mere på næste fredag, når de kan sammenligne tallene og se, om det er sket mere til den tid.

Tak fordi i gad læse med, jeg havde bare lige brug for at komme ud med hele smøren!

Arj hvor er det da møg hamrende træls... Det er jeg ked af at høre... Er du så sygemeldt fra nu og frem til fødslen eller? 

Anmeld

26. juni 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Ja det er suuuper kedeligt

Jeg er bare IKKE god til at sidde stille og bede alle andre om hjælp. Så jeg håber at få en bedre melding næste uge.

Hvorfor er du sygemeldt?

Jamen, jeg er blevet sygemeldt pga. ligamentsmerter og hyppige plukkeveer! .. har lidt besvær med at gå langt og stå længe - så skal ha mulighed for at lægge mig ned hvis jeg har brug for det. Men tiden er svær at få til at gå i hverdagene.. det er sku træls.

Anmeld

26. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Nope der var kun de to studerende.

Mit synpunkt var ellers også at de skal da have lov at lære men denne gang vil de blive sendt direkte ud igen.

For vil på ingen måder ud i det sammen igen som sidst.

Jah, det ka jeg da godt forstå, når man har haft sådan en oplevelse  Håber i det hele taget, at næste fødsel bliver en bedre og positiv oplevelse

Anmeld

26. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Arj hvor er det da møg hamrende træls... Det er jeg ked af at høre... Er du så sygemeldt fra nu og frem til fødslen eller? 

Ja det er meget øv!
Jeg ved det ikke rigtigt endnu. Jeg skal ind på hospitalet på fredag og scannes igen - så måler de på min livmoderhals og fostervand og kan derefter fortælle mig, om de mange plukveer og/eller fostervandet har fået min livmoderhals til at trække sig sammen eller åbne sig.

Så jeg krydser meget fingre for, at de kan fortælle mig, at alt er ok! Selvom jeg godt kan mærke, at jeg ikke kan lige så meget som jeg plejer - og derfor hellere må tage den lidt med ro. Så nu må jeg bare vente i kedsomhed og se tiden an

Anmeld

26. juni 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jamen, jeg er blevet sygemeldt pga. ligamentsmerter og hyppige plukkeveer! .. har lidt besvær med at gå langt og stå længe - så skal ha mulighed for at lægge mig ned hvis jeg har brug for det. Men tiden er svær at få til at gå i hverdagene.. det er sku træls.

Æv da, det er jeg ked af at høre. Så ved du hvad det er jeg bøvler med Synes jeg har det ok, men kan mærke at jeg provokerer plukveer når jeg bevæger mig for meget.

Er meget spændt på, om man kan få dagene til at gå. Der er pludseligt lidt langt til september

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ja det er meget øv!
Jeg ved det ikke rigtigt endnu. Jeg skal ind på hospitalet på fredag og scannes igen - så måler de på min livmoderhals og fostervand og kan derefter fortælle mig, om de mange plukveer og/eller fostervandet har fået min livmoderhals til at trække sig sammen eller åbne sig.

Så jeg krydser meget fingre for, at de kan fortælle mig, at alt er ok! Selvom jeg godt kan mærke, at jeg ikke kan lige så meget som jeg plejer - og derfor hellere må tage den lidt med ro. Så nu må jeg bare vente i kedsomhed og se tiden an

Hvor er det altså bare noget øv bøv.... Håber det er blevet bedre... 

Anmeld

26. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Hvor er det altså bare noget øv bøv.... Håber det er blevet bedre... 

Ja, det er da "sjovt" som vi alle har et eller andet imod os! Er det blevet bare en smule bedre med kvalmen? Eller bliver det bare ved og ved og ved?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.