nogen omkring Århus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

fønix

Hej

Er der nogen søde mennesker omkring Århus, der har lyst til at skrive lidt sammen og mødes senere hen? 

Lidt om mig: jeg fylder 22 d 5. juli(wee fødselsdag) jeg er i uge 32 og venter en lille dreng, faren er pt ikke inde i billedet og har ingen ide om hvor han står vedr barnet, jeg går desværre derhjemme og kunne godt bruge nogen nye at snakke med  

Skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Ilya

fønix skriver:

Hej

Er der nogen søde mennesker omkring Århus, der har lyst til at skrive lidt sammen og mødes senere hen? 

Lidt om mig: jeg fylder 22 d 5. juli(wee fødselsdag) jeg er i uge 32 og venter en lille dreng, faren er pt ikke inde i billedet og har ingen ide om hvor han står vedr barnet, jeg går desværre derhjemme og kunne godt bruge nogen nye at snakke med  

Skriv endelig

Silkeborg her. Og tillykke med baby! 

Anmeld

30. juni 2011

AnnePedersen

HEj. Bor ikke ved århus men vil da gerne skrive. Vi har snakket om Ct vi vil gerne flytte til århus egnen. MEn vi har det ik muligt lige nu.

JEg bliver 30 den 20 aug. JEg har en pige på et år. ja det blev hun i sidste uge. Pt går jeg hjemme efter en operation.

Anmeld

13. august 2011

Truddi

Hej! Jeg bor i Randers, er selv kun i 6 uge, men søger også nogle søde piger at snakke med. Er frisk på at mødes hvis det er :-)

Mange sommerhilsner, Lea.

Anmeld

13. august 2011

KajaH

Goddag
Jeg fylder 21 inden længe. Jeg har ingen børn og venter heller ingen foreløbig desværre. Jeg er dog MEGET skruk
Jeg flytter til Århus her d. 1/9 og kender ikke rigtig nogle deroppe, så hvis du har lyst til at skrive og se om det kunne blive interessant er du mere end velkommen

Knus 

Anmeld

27. september 2012

Molly91

Hej med jer

Jeg bor og studerer i Århus, skal til at flytte sammen med min søde kæreste, som dog er i militæret lige i øjeblikket..... Vi har ikke været sammen såååååååå længe igen, men vi har valgt at vi vil prøve at lave en lille bebs fra midt oktober! Det bliver så spændende, selvom der er meget at tænke over!

Kunne være meget hyggeligt med nogen at snakke med, da mine veninder slet ikke er nået til kæreste-baby-stadiet

- AM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.