spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

til jer der er imellem uge 18 0g 20 - hvor tit mærker i babyen? 

er selv i uge 19 nu, og 2 gravidtitet, og har kunne mærke baby, siden uge 13. men synes ikke jeg mærker baby særlig tit, altså self skal jeg ikke mærke den hver dag allerede, men det er også LANGT fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Frk.S

Jeg er godt nok 31+3 nu, men allerede da jeg var omkring uge 18-20 stykker mærkede jeg hende meget hver dag.

Anmeld

24. juni 2011

NLME<3

hey jeg er i dag 20+3 i anden graviditet, og jeg mærkede det "gyldende" spark i søndags første gang der var jeg 19+5, og har mærkede ham flere gange om dagen lige siden. men jeg har som dig her anden gang mærkede ham meget tidligt, men ikke det der "rigtige" sprak

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

louieibsen skriver:

hey jeg er i dag 20+3 i anden graviditet, og jeg mærkede det "gyldende" spark i søndags første gang der var jeg 19+5, og har mærkede ham flere gange om dagen lige siden. men jeg har som dig her anden gang mærkede ham meget tidligt, men ikke det der "rigtige" sprak

nej det mærker bare som sådan nogle små bobler

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

til jer der er imellem uge 18 0g 20 - hvor tit mærker i babyen? 

er selv i uge 19 nu, og 2 gravidtitet, og har kunne mærke baby, siden uge 13. men synes ikke jeg mærker baby særlig tit, altså self skal jeg ikke mærke den hver dag allerede, men det er også LANGT fra.

Jeg mærkede liv hver dag allerede fra 16/17+, men det sagde min jordemoder også var usædvanligt  

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg mærkede liv hver dag allerede fra 16/17+, men det sagde min jordemoder også var usædvanligt  

udsædvanligt, med dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.