Skoldkopper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har aldrig selv haft skoldkopper og nu er jeg bange for at blive smittet og ramt af det mens jeg er gravid. Er 26+3 i dag.

Min kollega havde sin søn med på arbejde som har skoldkopper. Hvordan skal jeg forholde mig til det og hvad sker der med den lille i maven hvis jeg selv fik skoldkopper??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Millesmammi

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har aldrig selv haft skoldkopper og nu er jeg bange for at blive smittet og ramt af det mens jeg er gravid. Er 26+3 i dag.

Min kollega havde sin søn med på arbejde som har skoldkopper. Hvordan skal jeg forholde mig til det og hvad sker der med den lille i maven hvis jeg selv fik skoldkopper??

tror ikke det sker noget ved det.

mille havde det da hun var 17 dage gammel

Anmeld

24. juni 2011

A&F

Jeg har heller aldrig haft skoldkopper. Jeg er 38+2, og forstår din bekymring. Talte med lægen om det dengang i starten af min graviditet, og fik at vide, at jeg ikke skal bekymre mig. Så har valgt ikke at tænke nærmere over det 

Anmeld

24. juni 2011

Ludo

Jeg mener at man kan blive vaccineres for skoldkopper men er ikke helt sikker.. Snak med din læge om din bekymring.

Anmeld

24. juni 2011

Miss T

Ludo skriver:

Jeg mener at man kan blive vaccineres for skoldkopper men er ikke helt sikker.. Snak med din læge om din bekymring.

Ikke hvis hun er inficeret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.