Hvis i kunne ændre udseende - hvordan ville i se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

nvm

ellers ville jeg da gerne ligne hende her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Aagaard

Jeg har det egentlig godt med mig.

MEN jeg har da et par småting, som alle andre :-)

Jeg kunne godt tænke mig 5cm mere i højden og så er jeg træt af at min inderlår går mod hinanden og forhindrer mig i at gå i nederdele og sådan.

Jeg er lidt for tyk, men det er jo til at arbejde med, desværre ændre det ikke på om mine inderlår går mod hinanden :-S Men man kan jo ikke være lige heldig hele tiden...

Line

Anmeld

24. juni 2011

Kloster

Hej.

Jeg må lige sige, jeg faktisk er ret godt tilfreds med mig selv og mit udseende. Men Ihh hvor er nogle kvinder bare SMUKKE!!

Ja jeg kan sigefrem sidde og beundre deres (i mine øjne) perfekte udseende...

Første billede er af Angelina jolie. Jeg synes bare, hun er smuk. Har et fantastisk smil og ser meget naturlig smuk ud. Synes hun udstråler personlighed. Og hendes frække læber er endda ægte

Billede to er af Halle Berry. Fantastisk krop, siger jeg bare. Uff.... Og ærlig talt bare en utrolig smuk kvinde.

Billede tre er mit "hår-forbillede". Vildt fedt hår.... Så når jeg bliver træt af mit begyndende længde-hår, hiver jeg bare dette her billede frem og får motivation igen

Anmeld

24. juni 2011

MichellaMalou

jeg vil gerne have en helt ren hud. hvide tænder.., og langt hår i den farve som er på billedet også vil jeg gerne have en blødere hud. og have resten af mine tattoveringer det er det jeg ville lave om.. vil ikke ligne andre..  og vil selvfølgelig os gerne være brunere og større bryster

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

uanset hvor utilfreds jeg kan være med mig selv, ville jeg aldrig overveje at prøve at ligne en anden.. tænk, min kæreste er faldet for MIG så må hellere bevare den jeg nu er

Anmeld

24. juni 2011

Ryberg

hvis jeg kunne ændre noget.. så ville det være min vægt...

Mit største ønske er at være "slank"....

og så måske lige få lange negle (bider negle)

og så få lavet mine tænder... (hvide)

og ellers vil jeg gerne bare ligne mig selv

Anmeld

24. juni 2011

B&J

Jeg vil indelig gerne være mig selv.

og ændre:

min vægt men er igang ellers syntes jeg endelig jeg ser meget alm ud og det er jeg glad for

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Mig selv..  Bare 30 kg lettere  og med større bryster

Anmeld

24. juni 2011

Emily2012<3

Brittany murphy eller Jessica Alba.

Anmeld

24. juni 2011

Maddox

Jamen jeg har det egentlig ret fint med at være mig selv  Vil gerne have lavet større bryster engang, men ellers er jeg fint tilfreds...

Kæresten synes jeg er smuk og det er det vigtigste for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.