enlig mor til 3 ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

nvm

er der nogen der er det, altså alene med 3 unger?

hvis ja, hvordan er det så, er det hårdt?

eller kan man ikke mærke forskel om det er 2 eller 3 man har?

jeg er selv alene med 2, og vil gerne ha en nr 3. også alene

så er faktisk bare nysgerrig, så fortæl piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lone Jakobsen

hejsa

jeg har været alene med 3 børn, så selv om jeg ikke er det mere... ja så må man sige at jeg kender til det

men synes du det er hårdt at være alene med 2?

Anmeld

24. juni 2011

nvm

nutche skriver:

hejsa

jeg har været alene med 3 børn, så selv om jeg ikke er det mere... ja så må man sige at jeg kender til det

men synes du det er hårdt at være alene med 2?

hvor gamle er de?

altså i det hele taget er det jo hårdt at ha barn på den ene eller anden måde, dem der siger andet lyver

men jeg synes det køre fint at være mor til 2 alene

Anmeld

24. juni 2011

Lone Jakobsen

jamen da jeg fik den 3. var de 2 store 5½, 1½. jeg var alene med dem i 3 år.

jeg synes det var rigtigt hårdt med den 3. da der var så lille alders forskel på de 2 yngste. samtidig mindes jeg at de første uger var super nemme, og at det først blev hårdt da babyen begyndte at være mere vågen (om natten)

Anmeld

24. juni 2011

nvm

nutche skriver:

jamen da jeg fik den 3. var de 2 store 5½, 1½. jeg var alene med dem i 3 år.

jeg synes det var rigtigt hårdt med den 3. da der var så lille alders forskel på de 2 yngste. samtidig mindes jeg at de første uger var super nemme, og at det først blev hårdt da babyen begyndte at være mere vågen (om natten)

men du overlevde

altså det med ingen søvn, det kender jeg alt til, min yngste sover stadig meget dårligt om natten, og har gjort det lige siden hun blev født, selvom jeg nogen gange knap fik 3 timers søvn i træk tænkte jeg allerede da hun var 3 mdr, jeg VIL ha en til meget SNART

Anmeld

25. juni 2011

Lone Jakobsen

nvm skriver:

men du overlevde

altså det med ingen søvn, det kender jeg alt til, min yngste sover stadig meget dårligt om natten, og har gjort det lige siden hun blev født, selvom jeg nogen gange knap fik 3 timers søvn i træk tænkte jeg allerede da hun var 3 mdr, jeg VIL ha en til meget SNART

selvfølgelig der er kun 1 vej og det er frem

tror det handler meget om at kende egne grænser og acceptere at man af og til har brug for hjælp. jeg opdagede fx. at jeg kunne klare 3 urolige nætter, før jeg havde brug for ekstra hjælp. men jeg synes det var meget grænse overskridende at be om hjælp.

samtidig fylder 3 børn jo ens hjerte med så meget latter, glæde og varme, og følelse af stolthed og kærlighed.... at jeg selv her (3 år senere) af og til kan have svært ved at slippe følelsen af at børnene kun er mine

Anmeld

25. juni 2011

nvm

nutche skriver:

selvfølgelig der er kun 1 vej og det er frem

tror det handler meget om at kende egne grænser og acceptere at man af og til har brug for hjælp. jeg opdagede fx. at jeg kunne klare 3 urolige nætter, før jeg havde brug for ekstra hjælp. men jeg synes det var meget grænse overskridende at be om hjælp.

samtidig fylder 3 børn jo ens hjerte med så meget latter, glæde og varme, og følelse af stolthed og kærlighed.... at jeg selv her (3 år senere) af og til kan have svært ved at slippe følelsen af at børnene kun er mine

må jeg spørge om det samme far?

og hvorfor du var alene med dem?

Anmeld

26. juni 2011

Lone Jakobsen

nvm skriver:

må jeg spørge om det samme far?

og hvorfor du var alene med dem?

det må du meget gerne, hvis det er okay at jeg svarer dig i en privat mail

Anmeld

26. juni 2011

nvm

nutche skriver:

det må du meget gerne, hvis det er okay at jeg svarer dig i en privat mail

jamen det helt fint,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.