hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

meget tøj får jeres bebs på i det her vejr ?

og hvad sover de i om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lone Jakobsen

her får børnene bare "alm" tøj på. fx. body, bluse, bukser og strømper plus evt. en fleece trøje hvis det er koldt når vi er i haven. de sover også bare i deres alm. tøj

Anmeld

24. juni 2011

Lone Jakobsen

hov, havde set forkert.... du skrev om natten, og der sover min søn bare i tyndt nattøj. nogen gange bare i en kortærmet body.

Anmeld

24. juni 2011

LinLin

Adam har i dag haft en langærmet body og bukser på. Han sover bare i ble om natten...

- 9 mdr gammel

Anmeld

24. juni 2011

Clisolka

Her har Isabella haft en langærmet body - og bukser på i dag  Om natten var vi begyndt at lægge hende kun i ble, men den unge frøken synes det er sjovt at hive i siden i bleen  Så nu får hun en kortærmet body på om natten 

Hun er 8 mrd. gammel. 

Anmeld

24. juni 2011

Noneother

Justin (14mdr.) har bare Kortærmet body, bukser, bluse og strømper på. (når det er helt slemt, shorts og t-shirt) Skal vi ud får han nogle dage sin "bamsede" trøje udover og sutsko, da hans fødder er for tykke til alm. sko.

Han sover bare i en kortærmet body. Sparker som regel dynen af osse. Han er en varm dreng.

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Hold da op.. lyder til jeg pakker min datter (4 måneder) for meget ind..  hun får nat dragt på hvor der er fødder i.. og har kortærmet body indenunder.. hun får bare betrækket fra en dyne over sig.. men sparker der af med det samme.. når hun sover udenfor i vognen har hun sit almindeligt tøj på og tæppe.. eller dyne hvis vi går med vognen og det blæser..

Anmeld

24. juni 2011

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Hold da op.. lyder til jeg pakker min datter (4 måneder) for meget ind..  hun får nat dragt på hvor der er fødder i.. og har kortærmet body indenunder.. hun får bare betrækket fra en dyne over sig.. men sparker der af med det samme.. når hun sover udenfor i vognen har hun sit almindeligt tøj på og tæppe.. eller dyne hvis vi går med vognen og det blæser..

Isabella er et megavarmt barn, så hvis hun får mere på til natten, så er hun gennemblødt af sved 5 min efter 

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

BB78 skriver:

Isabella er et megavarmt barn, så hvis hun får mere på til natten, så er hun gennemblødt af sved 5 min efter 

Ok ja det jo meget forskelligt fra barn til barn.. vores har kolde hænder næsten konstant..

Anmeld

24. juni 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Albert får en bluse/langærmet body på sammen med et par bukser og strømper (eller en heldragt). Ikke noget undertøj.

Og så får han en fleecetrøje/-jakke på, når han er ude.

Når han sover til middag i barnevognen, har han ikke fleecen på.

Om natten sover han i en body el. bluse. Ikke nogle bukser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.