Indlæg #300 i juli 2007

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Kaufie

Sådan tøser - godt gået
:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Mie A

Vi er seje... Lad os klappe os selv på skulderen :D

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

og det er faktisk sket på en uges tid... der var ikke ret mange indlæg inden NB-tøser chrashede siden her. Jeg håber ikke at der er nogen af de "gamle" baby-mødre der er blevet løbet over ende? Vi har jo stadig Mie i blandt os - fedt nok! Hvor mange var I før?

Marie - der ikke vil mase nogen - med vi fylder sgu godt!

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

hov den her var da gået min næse forbi....ja gud vi kommer godt nok frem...men fåååårk...jeg har dælme også skrevet mange indlæg...og skammer mig da vildt...lol....8D

men vi er nu også en meget omtalt gruppe....tror sgu vi ligger de fleste ned med storm...lol...kan ikke lade være med at fnise af det 8D

Anmeld

27. februar 2008

Sille

haha.. lige præcis..
Min kæreste kiggede over min skulder i går aftes da jeg var herinde og spurgte meget forundret til jeres flexe-billeder...:))
Prøvede at forklare det til ham og han var flad af grin...

Syns nu efterhånden det er svært at få tid til at være herinde aktivt.. freja kræver en del af sin mor i øjeblikket, så når hun sover (hvis hun sover>() så skal jeg lave alt muligt...

Men kigger med engang imellem.. det er diog svært at følge med og svare indlæg.. netop fordi der er så maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange af dem... og det er jo skønt..:)

-sille

Anmeld

27. februar 2008

Mie A

ivfmarie skriver:

og det er faktisk sket på en uges tid... der var ikke ret mange indlæg inden NB-tøser chrashede siden her. Jeg håber ikke at der er nogen af de "gamle" baby-mødre der er blevet løbet over ende? Vi har jo stadig Mie i blandt os - fedt nok! Hvor mange var I før?

Marie - der ikke vil mase nogen - med vi fylder sgu godt!

Jeg blev vist ikke lagt ned med storm... men vidste jo også hvem I var fra netbaby. Tror at det kan tælles på en hånd, hvor mange vi var inden at I rykkede herover... Men siden var jo også ret ny :o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.