Vi kan ikke bestemme os!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Mortil2-87

Frøken J. skriver:

Synes faktisk rigtig godt om Zenia eller Xenia. Zenia Oktavia er sødt! Jeg synes måske Zofia Oktavia lyder for meget som et bilmærke, så jeg stemmer faktisk på et af dem i allerede har

Bil navn.. heh hvor skægt..

min ven sagde Zenia/Xenia mindede ham om en stripper..  haha

Sjovt som folk samligner navne.. Gør det også selv ..

Men tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Mortil2-87

Noahmor skriver:

Min farmor hed Elva (fordi hun var nummer 11 ud af 16!) og det kunne da godt passe sammen med Oktavia, men bliver måske lidt for talagtigt. (elleve og otte)

ikk lii mig, sjovt nok når jeg har tænk på Ella som svigermor også hedder til mellemnavn.. Men tak

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

Malousmor87 skriver:

Bil navn.. heh hvor skægt..

min ven sagde Zenia/Xenia mindede ham om en stripper..  haha

Sjovt som folk samligner navne.. Gør det også selv ..

Men tak...

Haha! Det er faktisk derfor vi ikke har fortalt nogen hvad vores datter skal hedde, for folk kan ALTID forbinde det til et eller andet negativt, og så ødelægger det bare navnet for os. Så her er det topsecret 

Anmeld

24. juni 2011

Noahmor

Malousmor87 skriver:

ikk lii mig, sjovt nok når jeg har tænk på Ella som svigermor også hedder til mellemnavn.. Men tak

Jeg tror også kun at jeg kan lide navnet fordi jeg forbinder det med min farmor, som var et af de varmeste og sødeste mennesker i verden. 

Anmeld

24. juni 2011

BellaCiinea

Malousmor87 skriver:

.. vi står med 2 navne , Zofia eller Xenia / Zenia.. Det er de sidste navne vi er kommet med ( som vi overhovedet ikke er sikre på ) .. Vi kan på ingen måde bestemme os om hvad navn lillemusen skal hedde..? Kæresten og jeg har en fælles datter der hedder Malou sasha .. Det vi søger et navne man ikke lige hører over det hele ( gerne lidt specielt. ) og som kan sammen med mellem navnet Oktavia ( farmor´s fornavn )

Nogen som har nogle gode ideer med pigenavne, tror efterhånden vi har været hele alfabetet igennem..  

Står og har termin imorgen så vi er meget spændte på hvad hun ligner når hun kommer.

Hmm Zenia Oktavia =)

Eller Aurora Oktavia =)

Elsker navnet Aurora =D

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

Frøken J. skriver:

Haha! Det er faktisk derfor vi ikke har fortalt nogen hvad vores datter skal hedde, for folk kan ALTID forbinde det til et eller andet negativt, og så ødelægger det bare navnet for os. Så her er det topsecret 

ja ellers så kender man en eller anden man ikke kan lide som self lige skal hedde det navn..

Anmeld

24. juni 2011

MamaLook

Noahmor skriver:

Min farmor hed Elva (fordi hun var nummer 11 ud af 16!) og det kunne da godt passe sammen med Oktavia, men bliver måske lidt for talagtigt. (elleve og otte)

Haha.. lige en sidebemærkning: Min farmor var nr. 10 i en søskendeflok på 12, hun hed Tine. Hendes lillebror, nr. 8, hed Otto, nr. 9. hed Nina, nr. 10 -ja- Tine, nr. 11. hed Elvine og nr. 12 DUSINE

haha

TS: Jeg synes også, Zenia med Z er rigtig flot og passer til Oktavia (med X minder det mig for meget om Xena, the warrior princess)

Anmeld

24. juni 2011

Pigent

Malousmor87 skriver:

.. vi står med 2 navne , Zofia eller Xenia / Zenia.. Det er de sidste navne vi er kommet med ( som vi overhovedet ikke er sikre på ) .. Vi kan på ingen måde bestemme os om hvad navn lillemusen skal hedde..? Kæresten og jeg har en fælles datter der hedder Malou sasha .. Det vi søger et navne man ikke lige hører over det hele ( gerne lidt specielt. ) og som kan sammen med mellem navnet Oktavia ( farmor´s fornavn )

Nogen som har nogle gode ideer med pigenavne, tror efterhånden vi har været hele alfabetet igennem..  

Står og har termin imorgen så vi er meget spændte på hvad hun ligner når hun kommer.

Zofia er sødt, men kan altså ikke lide det med Z, vil stave det Sofia. 
Xenia vil jeg stave X også et sødt navn.

Hvad med
Merle
Aya
Augusta
Fransiska
Mynthe
Malucca (Nok for tæt på Malou)
Vilhelmine/Wilhelmine
Rasmine
Mikkeline
Safina (Zaphina er hvis ikke godkendt, men elsker den stavemåde)
Steffanie/Stephanie
Wilma/Vilma
Gaia
Silje/Silja
Lilje/Lilja
Angela
Angelina
Josefina/Josephina
Karolina
Nicolina/Nikolina
Isabel/Isabell/Isabelle
Michelle
Cille/Sille
Emilia
Amanda
Daniella
Sia
Amaya 

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

MamaLook skriver:

Haha.. lige en sidebemærkning: Min farmor var nr. 10 i en søskendeflok på 12, hun hed Tine. Hendes lillebror, nr. 8, hed Otto, nr. 9. hed Nina, nr. 10 -ja- Tine, nr. 11. hed Elvine og nr. 12 DUSINE

haha

TS: Jeg synes også, Zenia med Z er rigtig flot og passer til Oktavia (med X minder det mig for meget om Xena, the warrior princess)

ej hvor skægt at nogen gør sån med navne så de minder om tal..  

Anmeld

24. juni 2011

Mathilde

Jeg synes Zenia er flot. Det snakkede vi også om til vores lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.