tvillingevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Mortil2-87

nutche skriver:

ja okay så kan jeg godt se det ikke er nemt. men bliver en tvillingebarnevogn så ikke også meget tung for dig at dreje rundt?

Jo men der er vægten jo fordelt over det hele.. Med barnesædet er vægten jo mere i fodenden af barnevognen..

Venindes er os lille er slank så mon ikke lille jeg også kan.. SKal nok blive sjovt og prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lone Jakobsen

Malousmor87 skriver:

Jo men der er vægten jo fordelt over det hele.. Med barnesædet er vægten jo mere i fodenden af barnevognen..

Venindes er os lille er slank så mon ikke lille jeg også kan.. SKal nok blive sjovt og prøve

ellers må du prøve at køre en tur med den fyld den med 20kg og gå så en lille tur

Anmeld

24. juni 2011

Nalle

Malousmor87 skriver:

.. hvordan havde du det med busser og i det hele taget offentlig transport med en tvillingevogn,???

Og er det ikke nemmest med en tvillingevogn når man står alene med de 2 børn når farmand er på arbejde , end en barnevogn og sån???

Vi bruger aldrig offenligt transport da vi har bil.

Og når vi har været nogen steder har det været allesammen

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

nutche skriver:

ellers må du prøve at køre en tur med den fyld den med 20kg og gå så en lille tur

Super ide, bare ud og stor handle også kan jeg mærke hvordan det er.. Det må prøves.. hahah

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

Nalle skriver:

Vi bruger aldrig offenligt transport da vi har bil.

Og når vi har været nogen steder har det været allesammen

ja så det lidt svært og vide..

Anmeld

24. juni 2011

De3Guldklumper

Malousmor87 skriver:

.. som sagt overvejer jeg meget og købe min veninde´s tvillingevogn , problmet er bare at jeg ikke ved om det en smart ide, da vi allerede har en barnevogn fra Bilka som vi købte for 5-6 mdr siden ( da vi har en datter på 22 mdr ) vi har så også en rigtig solid klapvogn som vi er utrolig glade for.

Men min tanke er bare om vi skal købe tvillinge vognen nu hvor vores store datter stadig bliver kørt meget rundt, og især her til sommer hvor man tager på ture ovs. ?? så kan hun jo også sove i tvillingevognen sammen med lillesøster..

Også kunne vi jo sælge vores barnevogn og bare beholde klapvognen og få et rullebræt som kan spændes på, så hun kan stå på det.. ???

Hvad ville være smartes, nu hvor den store stadig bliver kørt meget og stadig sover til middag ca 2 timer dagligt.???

Jeg har 2 guldklumper med 15 mdr mellemrum - vi har aldrig haft en tvillingevogn og aldrig manglet en.. Vi havde en barnevogn fra den første og købte så en klapvogn som der kunne komme ståbræt på. Så havde jeg den ældste på ståbræt og lillebror i liften i klapvognen. Det er super nemt med off. transport for vognen er ikke breddere end normalt og skal der en bv mere med så kan den køres henover ståbrættet så begeg vognen kan være der..

Hjem til købte vi en brugt bv som sove vogn da den store på 15 mdr stadig sov til middag.. Når vi har været på udflugten har vi haft både barnevogn og klapvogn med så har vi gået med hver vores vogn og det har fungeret fint

Anmeld

24. juni 2011

signe.

.. som sagt overvejer jeg meget og købe min veninde´s tvillingevogn , problmet er bare at jeg ikke ved om det en smart ide, da vi allerede har en barnevogn fra Bilka som vi købte for 5-6 mdr siden ( da vi har en datter på 22 mdr ) vi har så også en rigtig solid klapvogn som vi er utrolig glade for.

Men min tanke er bare om vi skal købe tvillinge vognen nu hvor vores store datter stadig bliver kørt meget rundt, og især her til sommer hvor man tager på ture ovs. ?? så kan hun jo også sove i tvillingevognen sammen med lillesøster..

Også kunne vi jo sælge vores barnevogn og bare beholde klapvognen og få et rullebræt som kan spændes på, så hun kan stå på det.. ???

Hvad ville være smartes, nu hvor den store stadig bliver kørt meget og stadig sover til middag ca 2 timer dagligt.???

Vi har også en barnevogn fra Bilka, plus en alm klapvogn (næsten abre en lille barnevogn).. Vi får 18 mdr imellem vores drenge, og vi beholder barnevognen, sælger klapvognen, og køber en ny søskende klapvogn fra Phil&Ted (Phil&Ted xplore hedder den)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

Pylle3 skriver:

Jeg har 2 guldklumper med 15 mdr mellemrum - vi har aldrig haft en tvillingevogn og aldrig manglet en.. Vi havde en barnevogn fra den første og købte så en klapvogn som der kunne komme ståbræt på. Så havde jeg den ældste på ståbræt og lillebror i liften i klapvognen. Det er super nemt med off. transport for vognen er ikke breddere end normalt og skal der en bv mere med så kan den køres henover ståbrættet så begeg vognen kan være der..

Hjem til købte vi en brugt bv som sove vogn da den store på 15 mdr stadig sov til middag.. Når vi har været på udflugten har vi haft både barnevogn og klapvogn med så har vi gået med hver vores vogn og det har fungeret fint

det var også det vi havde planlagt i starten endten det eller et barnevæde til barnevognen, problemet er bare at vi højst sandtsynlig ikke altid kan komme med busserne hvis vi står med 2 vogne, og hvis vi endelig får kører muligheder af min mor´s sambo så kan han også kun have en i bagagerummet.. så tænker at uanset hvad så ville den anden være bedre så vi ikke har så meget med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.