Malousmor87 skriver:
.. som sagt overvejer jeg meget og købe min veninde´s tvillingevogn , problmet er bare at jeg ikke ved om det en smart ide, da vi allerede har en barnevogn fra Bilka som vi købte for 5-6 mdr siden ( da vi har en datter på 22 mdr ) vi har så også en rigtig solid klapvogn som vi er utrolig glade for.
Men min tanke er bare om vi skal købe tvillinge vognen nu hvor vores store datter stadig bliver kørt meget rundt, og især her til sommer hvor man tager på ture ovs. ?? så kan hun jo også sove i tvillingevognen sammen med lillesøster..
Også kunne vi jo sælge vores barnevogn og bare beholde klapvognen og få et rullebræt som kan spændes på, så hun kan stå på det.. ???
Hvad ville være smartes, nu hvor den store stadig bliver kørt meget og stadig sover til middag ca 2 timer dagligt.???
Jeg har 2 guldklumper med 15 mdr mellemrum - vi har aldrig haft en tvillingevogn og aldrig manglet en.. Vi havde en barnevogn fra den første og købte så en klapvogn som der kunne komme ståbræt på. Så havde jeg den ældste på ståbræt og lillebror i liften i klapvognen. Det er super nemt med off. transport for vognen er ikke breddere end normalt og skal der en bv mere med så kan den køres henover ståbrættet så begeg vognen kan være der..
Hjem til købte vi en brugt bv som sove vogn da den store på 15 mdr stadig sov til middag.. Når vi har været på udflugten har vi haft både barnevogn og klapvogn med så har vi gået med hver vores vogn og det har fungeret fint 
Anmeld