Skal - skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Rødhætte

Hej Tøser

Som I ved er William desværre blevet noget morsyg. I går var jeg til frisør og var væk i 1,5 time. De 40 min havde han ikke lavet andet end at skrige. Hans far havde ham (og det skal siges han er en super god far) og han afprøvede alle mulig ting. Først da jeg kommer hjem får jeg ham rolig igen. Spørgsmålet er nu: Jeg skal ud at spise og i bio med nogle kollegaer på tirsdag, men nu kan jeg ikke finde ud af om det er bedre jeg bliver hjemme? Jeg synes det er synd for både William og min kæreste hvis de skal have en hård aften, og jeg vil måske ikke kunne nyde aften  På den anden side kan det jo heller ikke passe at jeg ikke kan være væk et par timer. Han er jo ved hans far..

Hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

CA

Åh så træls! Havde håbet det gik bedre nu! Har I arbejdet på sagen - altså har far og søn haft en masse tid sammen? 

Jeg ville nok trappe op... Altså gå en tur indimellem og så lade dem være alene længere og længere tid... 

Kan godt forstå din bekymring. Jeg aner faktisk ikke, hvad jeg havde gjort. Skal du være langt fra dem? For måske I kunne have en aftale om, at du kan køre hjem?

Anmeld

24. juni 2011

piadas

Ja, jeg tænker lige som Carina - gør alt for at far og søn får noget mere alenetid sammen, men der er jo selvfølgelig ikke ret lang tid til tirsdag.

Hmm, den er svær! Jeg ville nok afvente de næste par dage og prøve at lade dem være alene et par gange, og se hvordan det går. Hvis det er det samme, ville jeg blive hjem, for det eneste, du så vil få ud af det, er en ulykkelig søn, en far, der vil føle sig utilstrækkelig og en aften, hvor du kun vil spekulere på, hvordan det går, og hvornår du kan tillade dig at tage hjem igen.

De vokser jo så hurtigt, så der skal nok komme en anden gang, hvor du kan komme afsted!

Anmeld

24. juni 2011

CA

piadas skriver:

Ja, jeg tænker lige som Carina - gør alt for at far og søn får noget mere alenetid sammen, men der er jo selvfølgelig ikke ret lang tid til tirsdag.

Hmm, den er svær! Jeg ville nok afvente de næste par dage og prøve at lade dem være alene et par gange, og se hvordan det går. Hvis det er det samme, ville jeg blive hjem, for det eneste, du så vil få ud af det, er en ulykkelig søn, en far, der vil føle sig utilstrækkelig og en aften, hvor du kun vil spekulere på, hvordan det går, og hvornår du kan tillade dig at tage hjem igen.

De vokser jo så hurtigt, så der skal nok komme en anden gang, hvor du kan komme afsted!

Hvorfor er her ingen "synes godt om" knap??

Nå men hvis den var her, ville den blive brugt nu

...jeg skal have jordbærkage i aften - du ved - jordbærgrød med ristede havregryn, nødder og flødeskum! Fryseren skal tømmes for bær og andet godt, så; endnu en anledning til at lave kage

Anmeld

24. juni 2011

Rødhætte

Tak for jeres svar tøser.. Jeg behøver absolut ikke at tage afsted på tirsdag, men tænkt det måske var sundt de var lidt alene. Nu vil jeg lige se dagene an. I morgen skal jeg ud og dække bord til barnedåb, så der skal farmand være lidt alene med ham igen. Nu har kæresten heldivis ferie i næste uge, så må lige sørger for en masse far/søn tid

Anmeld

24. juni 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hvorfor er her ingen "synes godt om" knap??

Nå men hvis den var her, ville den blive brugt nu

...jeg skal have jordbærkage i aften - du ved - jordbærgrød med ristede havregryn, nødder og flødeskum! Fryseren skal tømmes for bær og andet godt, så; endnu en anledning til at lave kage

Anmeld

24. juni 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Tak for jeres svar tøser.. Jeg behøver absolut ikke at tage afsted på tirsdag, men tænkt det måske var sundt de var lidt alene. Nu vil jeg lige se dagene an. I morgen skal jeg ud og dække bord til barnedåb, så der skal farmand være lidt alene med ham igen. Nu har kæresten heldivis ferie i næste uge, så må lige sørger for en masse far/søn tid

Og husk nu den "glade" far/søn tid som vi skrev om ved anden lejlighed... Så de begge får en positiv oplevelse!

Anmeld

24. juni 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Og husk nu den "glade" far/søn tid som vi skrev om ved anden lejlighed... Så de begge får en positiv oplevelse!

Det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.