Min bedste vedninde (mor til min gudsøn) ringede til mig 19:20, og fortalte hun var blevet overfaldet kl 19:00, jeg skyndte mig over til hende og fik hele historien...
Hun havde været hjemme hos hendes far for at aflevere hendes søn på 8 mdr, da de skulle passe ham til imorgen, fordi hun skal til fødselsdag hos hendes pap datter som fylder 18 år... Da hun skulle hjem for at gøre de sidste ting klar, ringede hun efter en taxa, men der ville gå 30-45 min før den kom, så hun besluttede at gå hjem (det tager ca 30 min på gå-ben) Da hun er ca 10 min fra hendes hjem, bliver hun passet op af 2 indvandrere, som klipper hendes bluse op og smider hende ned på jorden og trækker hende en lille meter, da de flår bukserne af hende, min veninde bruger ble pga hendes medfødte sygdom, og da de ser den, siger den ene fuck og snakker til den anden på deres sprog og så skrider de... Hvor ER jeg dog glad for hun bruger den ble, tænk hvad der var sket hvis ikke...
Og hvem fanden overfalder folk kl 19:00 om aftenen, hvad fanden blev der af, at man kan gå frit om dagen, nu skal man ikke kun være bange om natten men hele dagen... Fuck hvor jeg hader dem...
Jeg blev selv overfaldet for 3 år siden, og kan så meget sætte mig ind i hvad hun har oplevet, og hvor jeg glad for hun ikke havde sin lille søn med sig...
Hun har fået lov til og anmelde det imorgen, så vi har taget nogle billeder af de friske skrammer...
jeg har lige sat hende ud i en taxa, og så kører hun til fødselsdagen, hvor hendes søns far tager imod hende,passer på hende og er sammen med hende til imorgen, hvor de sammen kører på skadestuen og til politiet...
For satan da, hvor er jeg arrig og ked af det på hendes vegne...
Sorry, men ville bare dele det med jer og komme ud med det...
Knus
Anmeld