termin i morgen !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

lounika

hmmm så er vi nået til terminen i morgen .. og fuckk hvor er jeg nervøs for det   hele nu..... fatter slet ikke der er gået 9 mdr nu..

nu kan jeg kun vente på det sker.... men hvornår mon... sukk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

CamillaSoefelt

lounika skriver:

hmmm så er vi nået til terminen i morgen .. og fuckk hvor er jeg nervøs for det   hele nu..... fatter slet ikke der er gået 9 mdr nu..

Uh hvor spændende;-)!

Masser af krydsede fingre og ve støv herfra.

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

lounika skriver:

uha står selv med termin imorgen og tålmodigheden er bare ingen steder og finde.. Håber du snart går i fødsel og alt bliver som du har ønsket dig..

Sender en masse vestøv og rigtig god fødsel hvornår det nu skal være..

Anmeld

24. juni 2011

Gaia

lounika skriver:

ih spændende. Du skal bare glæde dig. åber du får en rigtig god oplevelse og fødsel.

Anmeld

24. juni 2011

Minmio

Hvor spændende

masser af vestøv fra mig

Anmeld

24. juni 2011

lounika

Malousmor87 skriver:

uha står selv med termin imorgen og tålmodigheden er bare ingen steder og finde.. Håber du snart går i fødsel og alt bliver som du har ønsket dig..

Sender en masse vestøv og rigtig god fødsel hvornår det nu skal være..

1000 tak og i lige måde da.. ja med termin i morgen begge to så må vi jo se hvem der kommer først.... ved du hva du skal have??

er det din første?

Anmeld

24. juni 2011

lounika

takk til jer alle sammen..... ja der må gerne ske noget nu... kom nu lille jonas ud til mor og far vi er klar og vener kun på dig nu...

Anmeld

24. juni 2011

Mortil2-87

lounika skriver:

1000 tak og i lige måde da.. ja med termin i morgen begge to så må vi jo se hvem der kommer først.... ved du hva du skal have??

er det din første?

Ja det bliver sjovt og se. Nej det er anden gang. har en datter i forvejen der bliver 2 til aug. Og vi skal have endnu en datter.

Regner med at jeg går over max en uge, ( håber da ikke mere ..)

Er det din første og hvad køn bliver spirevippen  

Anmeld

24. juni 2011

lounika

Malousmor87 skriver:

Ja det bliver sjovt og se. Nej det er anden gang. har en datter i forvejen der bliver 2 til aug. Og vi skal have endnu en datter.

Regner med at jeg går over max en uge, ( håber da ikke mere ..)

Er det din første og hvad køn bliver spirevippen  

uii dejligt.. tillykke med ennu en pige..

jeg skal have en lille dreng ... jonas...

ja det er min første men min kæreste har en datter på 3 så har en på del tid  :0) men min første oplevelse som gravid og fødesl..

håber ikke jeg gåe så meget over vil grene have ham ud nu.. og har selv fødselsdag om 6 dage så det må gerne være inden ..

Anmeld

24. juni 2011

CmarianN

lounika skriver:

Pøj pøj med det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.