Hvem sælger sine kager i storkbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Jose og emils mor

Hej,

Er der nogen som har mod på at lave en kage til en barnedåb 21. august. Jeg bor i Albertslund, og barnedåben bliver holdt i Glostrup. Så jeg kan selv hente den et sted i Storkøbenhavn.

Kh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

babyborn

Jose og emils mor skriver:

Hej,

Er der nogen som har mod på at lave en kage til en barnedåb 21. august. Jeg bor i Albertslund, og barnedåben bliver holdt i Glostrup. Så jeg kan selv hente den et sted i Storkøbenhavn.

Kh Kristine

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med en dåbskage til den 21 august... Kan du ikke sms´e mig på 27575276 så kan jeg sende billeder etc til dig så du kan se om det er noget

Anmeld

14. august 2011

tinasmor

babyborn skriver:

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med en dåbskage til den 21 august... Kan du ikke sms´e mig på 27575276 så kan jeg sende billeder etc til dig så du kan se om det er noget

Har du mulighed for at sætte nogle af dine kager ind i fotoalbummet?

Anmeld

16. august 2011

Manke74

Hej,

Jeg er fra Glostrup og kan godt hjælpe.

Du kan se nogle af mine kager på hjemmesiden www.md-sale.dk

Det kan jo være der er andet der frister når du alligevel er derinde

Hilsen

Maiken

www.md-sale.dk

Anmeld

16. august 2011

Ansemusen

Jose og emils mor skriver:

Hej,

Kh Kristine

Jeg bor på Frederiksberg og vil også meget gerne lave en kage til dig  Regner du med at hente den d. 21.?

Jeg har lige købt en masse nyt til mine kager, da jeg også har en bestilling på en dåbskage i september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.