min kærestes tissemand???? hjælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej alle de damer... min kærestes tissemand er gået i stykker.. eller det ved jeg ikk om den er.... altså der er hul der i stregen.. sker der noget ved det..??? Eller er det helt normalt...??? Eller skal vi ringe til lægen... eller skal vi se om det gror sammen igen eller hva filen skal vi gøre..

BTW så er det ham der sagde jeg skulle spørge her inde er han ikk bare sød...

Fik lige læst teksten igennem undskyld der er mange' eller'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Mira0911

Tænker om I har givet den gas?? Og den så er "gået" i stykker? 

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Tænker om I har givet den gas?? Og den så er "gået" i stykker? 

Lidt men sker der noget ved det??? Er helt bange for jeg har ødelagt hans mandlighed... altså den kan stadig... men der er jo hul i den der dimmer streng...

Anmeld

24. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Lidt men sker der noget ved det??? Er helt bange for jeg har ødelagt hans mandlighed... altså den kan stadig... men der er jo hul i den der dimmer streng...

Se tiden an, og hvis det ikke gror sammen, vil jeg kontakte lægen... 

Anmeld

24. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Så vidt jeg ved er det meget normalt, at det kan ske og som regel vokser det sammen igen af sig selv.

Hold øje med om der er bedring i det i løbet af de næste par dage og hvis ikke ring til lægen, men jeg tror det løser sig selv.

Anmeld

24. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det vokser sammen igen

Anmeld

24. juni 2011

Fenja09

Det kan virke voldsomt, hvis det bløder meget, men som regel er det helt ufarligt. Det heler af sig selv, men din kæreste skal afholde sig fra sex og onani, så han ikke river såret op igen. Hvis det ikke får tid til at hele ordentligt risikere han at der dannes arvæv.

/Fenja

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej alle de damer... min kærestes tissemand er gået i stykker.. eller det ved jeg ikk om den er.... altså der er hul der i stregen.. sker der noget ved det..??? Eller er det helt normalt...??? Eller skal vi ringe til lægen... eller skal vi se om det gror sammen igen eller hva filen skal vi gøre..

BTW så er det ham der sagde jeg skulle spørge her inde er han ikk bare sød...

Fik lige læst teksten igennem undskyld der er mange' eller'

Det kan ske..og det går over.

Giv "den" en uges ro...og vær så lidt forsigtig et stykke tid..lad være med at flå helt så meget i den..den skulle jo gerne holde resten af livet

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det kan virke voldsomt, hvis det bløder meget, men som regel er det helt ufarligt. Det heler af sig selv, men din kæreste skal afholde sig fra sex og onani, så han ikke river såret op igen. Hvis det ikke får tid til at hele ordentligt risikere han at der dannes arvæv.

/Fenja

det har på intet tidspuknt blødt tror jeg.. smiler... men der er bare et lille hul i stregen... hmm men vi prøver at give den lidt ro... griner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.