Så har vi været til scanning og læge besøg. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Haha nej da...

Nej det har de ikk rigtig, så det er fint... Men hun sagde det ville de stoppe med nu... For der er ikk så meget plads mere...

Du mener vel ja?.. ellers viser han det til mange

ja et sted mellem nu og uge 28, så vidt jeg har forstået, dog er der nogen tvillinger, som fra starten vokser lidt mindre (ligesom mine).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Preghiera

Baby-støv skriver:

Hej tøser....

Jeg var til scanning igår og de var så fine, mine fodbold drenge....  Der er vidst ingen tvivl om det er drenge og de får fars næse...

Min 2. læge undersøgelse gik fint... Dog med en begyndende bækkenløsning og en "dårlig" iskias nerve..

Er der nogen der kender nogle gode øvelser?

God aften til jer alle og lige et par billeder a drengene...

Min kæreste har tit problemer med sin iskiasnerve der sætter sit i klemme, og et godt trick er, at trykke ind midt på balden i den sidde, du har ondt.  (Få evt. din kæreste til det)

Flotte billeder - utroligt så tydeligt man kan se dem!

De ser dejlige ud

Anmeld

24. juni 2011

twinny

Du mener vel ja?.. ellers viser han det til mange

ja et sted mellem nu og uge 28, så vidt jeg har forstået, dog er der nogen tvillinger, som fra starten vokser lidt mindre (ligesom mine).

Hehe.. der er nok nogen fra gaden, der har fået et fint kig...

Okay, min jordemoder sagde uge 21.... Men det er også fint, så længe de følger deres egen kurve...  Hvordan går det med tøsen?

Anmeld

24. juni 2011

twinny

Preghiera skriver:

Min kæreste har tit problemer med sin iskiasnerve der sætter sit i klemme, og et godt trick er, at trykke ind midt på balden i den sidde, du har ondt.  (Få evt. din kæreste til det)

Flotte billeder - utroligt så tydeligt man kan se dem!

De ser dejlige ud

Ihhh mange tak jeg prøver...  Jeg må nok også heller ringe til en fys...

Jaah synes også billederne blev rigtig fine...

Anmeld

24. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hehe.. der er nok nogen fra gaden, der har fået et fint kig...

Okay, min jordemoder sagde uge 21.... Men det er også fint, så længe de følger deres egen kurve...  Hvordan går det med tøsen?

Hun vejer nu 1025

Hehe, synd for dem tihi.

Nu aner jeg ikke hvor min tvillinge bog er, men der stod der enten 24 eller 28.

Anmeld

24. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hun vejer nu 1025

Hehe, synd for dem tihi.

Nu aner jeg ikke hvor min tvillinge bog er, men der stod der enten 24 eller 28.

Ihh hvor dejligt....  Så har hun det skønt i maven...

Ja det er synd for dem.. Men så må de også bare lade vær med a kigge ind a vinduet... haha..

Jaah, Tror der er lidt delte meninger om det.... Men så længe de er fine. så er det fint...

Anmeld

24. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Ihh hvor dejligt....  Så har hun det skønt i maven...

Ja det er synd for dem.. Men så må de også bare lade vær med a kigge ind a vinduet... haha..

Jaah, Tror der er lidt delte meninger om det.... Men så længe de er fine. så er det fint...

Ja, hun er i hvert fald blevet stor efterhånden.

Hehe, jeps

Er der ikke tit det?

Anmeld

24. juni 2011

ulleby

Baby-støv skriver:

Hej tøser....

Jeg var til scanning igår og de var så fine, mine fodbold drenge....  Der er vidst ingen tvivl om det er drenge og de får fars næse...

Min 2. læge undersøgelse gik fint... Dog med en begyndende bækkenløsning og en "dårlig" iskias nerve..

Er der nogen der kender nogle gode øvelser?

God aften til jer alle og lige et par billeder a drengene...

Hvor er det dejligt at hører det går godt - trods de små skavanker

Fine billeder - det bliver godt når det snart er slut. Så kommer tiden til at gå stærkt - puha jeg kan slet ikke følge med.

Anmeld

24. juni 2011

Jemion

Ihh hvor er de fine jeres små fodbold drenge De har samme tendens som vores søn heller ikke bleg for at vise at han er en dreng

Håber kun den bækkenløsning bliver i begyndende stadie

Anmeld

24. juni 2011

A.

hvor er de fine jeg har fået en lille bog fra jdm om bækkenløsning og øvelser så spørg din jdm tro den hedder graviditet med bekkenløsing prøver lige finde den hviis jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.