Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver: Næste gang du får et orange ævle vil jeg meget gerne se det
Næste gang du får et orange ævle vil jeg meget gerne se det
Det er i orden!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: hahahahahahahaah jeg har det SÅ sjovt.. Sidder og prøver at udtale Egon på det mest nordjydske jeg kan, å a ka bår æ hit u a wa de ka wær!
hahahahahahahaah jeg har det SÅ sjovt.. Sidder og prøver at udtale Egon på det mest nordjydske jeg kan, å a ka bår æ hit u a wa de ka wær!
skal jeg vente med at afsløre det, så du har lidt at more dig med ?
TbCp skriver: HAHAHAHAHAHAH det gør jeg også Sidder og skraldergriner for mig selv!
HAHAHAHAHAHAH det gør jeg også
Sidder og skraldergriner for mig selv!
mrs X skriver: Peberfrugt, chili, æbler, slik? Jeg kan kun teus og sådan noget...
Peberfrugt, chili, æbler, slik? Jeg kan kun teus og sådan noget...
egon er slik. men hvilke slags?
Buuhmand er ikke slik - men åh man kan hvis slikke på det.
Rose <3 skriver: skal jeg vente med at afsløre det, så du har lidt at more dig med ?
Rose <3 skriver: egon er slik. men hvilke slags? Buuhmand er ikke slik - men åh man kan hvis slikke på det.
ME TO.. jeg gad så godt se og høre mig selv lige nu...ææææægåååån. ÆGON. ÆgoooooN. osv osv
du er næste ude i den rigtige lyde i det første, du skal starte med at skifte første bogstaV ud ;)
Rose <3 skriver: du er næste ude i den rigtige lyde i det første, du skal starte med at skifte første bogstaV ud
du er næste ude i den rigtige lyde i det første, du skal starte med at skifte første bogstaV ud
VINGUMMI!!!
sarahb skriver: ME TO.. jeg gad så godt se og høre mig selv lige nu...ææææægåååån. ÆGON. ÆgoooooN. osv osv
Hahahahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128