feber- i bad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.646 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Koen.

hej de damer!

vi ligger syge herhjemme med snot, hoste og feber.. men efter sådan en hel hyggedag med sygemad ovs. ligner Lærke altså en temmelig sort lille gris

kom så til at tænke på vandets temperatur i badet, skal den være højere eller noget nu hun har feber? hun har 38,7 nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Janni.

Uden jeg ved det helt præcis søs, vil jeg sige en smule lavere ud fra mine erfaringer når jeg har feber. Man er mere følsom mange gange i huden når feberen er høj, men det er bare hvad jeg ville rette mig efter.. 

Anmeld

23. juni 2011

Janni.

Fandt det her på nettet til dig: 

Et bad kan også sænke feberen, bare barnet ikke bliver nedkølet og får kuldegysninger. Kuldegysninger og gåsehud er egentlig tegn på at kroppen øger temperaturen, stik imod hvad du ville opnå.

Bad ikke barnet i koldt vand, brug heller ikke kolde kompresser. Det køler små børn ned eller giver kuldegysninger, som får temperaturen til at stige.

Så normal temp i vandet vil jeg sige søs

Anmeld

23. juni 2011

Koen.

Janni. skriver:

Fandt det her på nettet til dig: 

Et bad kan også sænke feberen, bare barnet ikke bliver nedkølet og får kuldegysninger. Kuldegysninger og gåsehud er egentlig tegn på at kroppen øger temperaturen, stik imod hvad du ville opnå.

Bad ikke barnet i koldt vand, brug heller ikke kolde kompresser. Det køler små børn ned eller giver kuldegysninger, som får temperaturen til at stige.

Så normal temp i vandet vil jeg sige søs

iihh super tak søs hun har bare max sorte fnuller mellem finger og alting

Anmeld

23. juni 2011

Janni.

Tanja. skriver:

iihh super tak søs hun har bare max sorte fnuller mellem finger og alting

Hun har hygget sig, det er jo vigtigt selvom man er syg 

Anmeld

23. juni 2011

Koen.

Janni. skriver:

Hun har hygget sig, det er jo vigtigt selvom man er syg 

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.